Kia Polmotor wspiera tenis

79

16 marca o godzinie 11:00 Prezydent Miasta Szczecina Piotr Krzystek, wraz z Prezesem Grupy Polmotor Janem Przepłatą podpisali porozumienie na mocy którego nowa hala tenisowa przy Al. Wojska Polskiego 127 będzie nosiła nazwę Kia Polmotor Arena. W związku ze współpracą sponsora tytularnego, a także stworzonego projektu „Wspieramy szczeciński tenis” Grupa Polmotor, będzie pomagała oraz współorganizowała turnieje dziecięce, turnieje amatorskie dla dorosłych a także wspierała finansowo dzieci w dalszym kształceniu kolejnych gwiazd tenisa.

„Cieszymy się, że firma Polmotor chce z nami współpracować, a przy okazji reklamować markę Kia, znaną globalnie z tenisowego sponsoringu” – mówił Prezydent Szczecina Piotr Krzystek podczas podpisywania trzyletniego kontraktu.

Jednym z elementów współpracy Kia Polmotor jest przekazanie samochodu Kia Optima SW dla grupy tenisowej, dzięki której zawodnicy mogą bezpiecznie i komfortowo podróżować na turnieje ,na terenie całej Polski.
Samochód użytkowany jest już od września 2017 roku.

„Nam właśnie najbardziej zależy, by pomóc najmłodszym. Chcemy wspierać wszystkie turnieje tu rozgrywane i mam nadzieję, że to przysłuży się rozwojowi tenisa i wkrótce na dużych arenach zobaczymy szczecińskich zawodników” – dodał Jan Przepłata, prezes Grupy Polmotor

Umowa związana z Kia Polmotor Arena obowiązywać będzie 3 lata, Miasto w ramach współpracy otrzyma prawie 130 000 zł, natomiast wartość całego wsparcia przekracza 300 000 zł.

Marka KIA obecna jest w tenisie od wielu lat, jest to jeden z najstarszych przykładów wsparcia tenisa ziemnego przez branżę motoryzacyjną. Warto przypomnieć, że nieprzerwanie od 2002 roku KIA, jest partnerem pierwszego turnieju z cyklu Wielkiego Szlema w roku, Australian Open. Ambasadorem marki był Andre Agassi, a obecnie jeden z najlepszych tenisistów wszech czasów, Rafael Nadal.

W projekcie nazwy hali Kia Polmotor Arena, uczestniczy również Kia Motors Polska, która także widzi olbrzymi potencjał w polskim tenisie. Dla pokreślenia warto wspomnieć że była partnerem turnieju kobiecego WTA w Katowicach, współpracowała z Akademią Tenisową Karoliny Woźniackiej a także prowadzi jeden z najbardziej popularnych fanpage na Facebook’u w kraju o nazwie Świat Tenisa.

Projekt sponsora tytularnego hali tenisowej to pierwsza taka inicjatywa w Polsce tworzona wspólnie z marką motoryzacyjną. Dla marki KIA obecność w tenisie ziemnym to bardzo istotny element strategii marketingowej ponieważ jest to idealny kierunek w komunikacji z klientem.
Tenis ziemny to sport oparty na idei fair play, który uprawiany jest prawie na całym świecie, wszędzie na takich samych, przejrzystych, jasnych zasadach, dlatego tak dobrze wpisuje się w wizerunek marki Kia.

Podczas podpisania porozumienia, został zorganizowany turniej dla najmłodszych tenisistów w wieku od 5 do 9 lat, którzy otrzymali puchary, medale za uczestnictwo, koszulki tenisowe, vouchery na zakup sprzętu tenisowego oraz gadżety związane z marką Kia. Turniej cieszył się dużą frekwencją, łącznie uczestniczyło w nim 32 dzieci, nawet spoza Szczecina.