Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Head FlexPoint Fire

Główka: 102 cale kw. / 660 cm. kw.
Długość: 695 mm
Waga: 280g
Balans: na główkę
Grubość ramy: 23/25/21 mm
Materiały: Tytan/LiquidMetal/Grafit/Włókna Pizoelektryczne
Konstrukcja: Intellifibre/Twin Tube/Total Sweetspot Construction/Anti.Torsion
Struny: 16 pion/19 poziom

Rakieta jest lekka ale dla kogoś kto grał rakietą neutralną o mniejszej główce (Radical LM MP) ta lekkość jest złudna. Ponieważ rakieta ma balans przesunięty lekko na główkę i główka jest większa od moich poprzednich rakiet w sumie podczas gry rakieta zaczyna ciążyć. Nie jest to problem ale trzeba do tego przyzwyczaić nadgarstek.
Balans na główkę przeznaczony jest dla graczy trzymających się linii końcowej bo ułatwia uderzenie (jeżeli mamy wystarczającą szybkość i głębokość ruchu) i je stabilizuje.
Rakieta całkiem dobrze oddaje co pozwala ręce i nadgarstkowi na mały relaks :). Sweetspot jest spory i przesunięty w stronę rączki odwrotnie jak w modelu Liquidmetal. Generalnie rakieta sporo wybacza. Słychać nieprzyjemny "bang" przy nieczystym trafieniu ale to tylko efekt akustyczny. Ręka praktycznie nic nie czuje a co za tym idzie i nie cierpi prawie wcale stabilność. Tu pomaga drugi most (Anti.Torsion System)
Rakieta jest stabilna, kontrolę uważam za dobrą.
Komfort – rakieta jak już napisałem dobrze tłumi.
Świetne jest czucie co docenią zaawansowanie. Oczywiście biorąc pod uwagę parametry rakiety. Niewiele odbiega od Radicali a porównując obie rakiety to komplement. Pamiętajmy jednak, że czucie to znak firmowy Fire-ów.
Gra się tam gdzie się chce. Prawie nie musiałem się przestawiać.
Rotowanie piłki jest dobre ale sama rakieta nie kręci i o tym trzeba pamiętać. Niemniej tu jestem zadowolony.
Mimo balansowi na główkę przy siatce operuje się nią sprawnie i stabilnie w warunkach meczowych. Przy treningu może ciążyć.
Można przybić gwoździa ale i zagrać miękko. Półwoleje są stabilne i łatwo je kontrolować.
Z głębi kortu siły jest dokładnie w sam raz. Nie odpala jak z wyrzutni ale też nie trzeba zawsze grać na pełnym zamachu żeby uderzyć soczyście i efektywnie.
Serwis i smecz gra się też stabilnie jednak ze względu na balans trzeba brać poprawkę przy smeczu i raczej nie sięgać na ramie.
Return gra się bardzo komfortowo. Tak ofensywny jak i miękki z bloku.
Przeznaczenie – rakieta dla graczy o NTRP 3.0-5.0 preferujących grę z głębi kortu (jak lubisz chodzić do siatki to lepiej wybrać model Heat).
Ostatnio zmieniony 26 sie 2007, 15:14 przez Vivid, łącznie zmieniany 4 razy.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P

Wróć do „Rakiety”