kaaspar
Nowy
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 wrz 2011, 19:00

Dobór naciągu

Witam wszystkich, jestem tenisistą amatorem grającym 2-3 razy w tygodniu, zauważyłem że w moim nowym Wilsonie W3 kończy się "fabryczny" naciąg, chciałbym prosić o radę w doborze nowego. Dodam że gram chętniej z głębi kortu raczej poprawnie z przewagą uderzeń slajsowanych.

Byłem w kilku punktach, ale z mojego odczucia nikt tam pracujący nie umiał dokładnie dobrać dla mnie naciągu, lub przynajmniej do jakiegoś mnie przekonać. Po sprawdzeniu grup dyskusyjnych zastanawiam się nad Babolatem Hurricane Pro Tour, lub Luxilon Big Banger Alu Power Spin lub Rough. A może coś innego? Jaka jest opinia Koleżanek i Kolegów na ten temat.

Pozdrawiam i proszę o pomoc,
Kaaspar
Martinek
Senior
Senior
Posty: 2932
Rejestracja: 17 lut 2011, 20:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dobór naciągu

Luxilona odradzam, bo może być niezbyt komfortowy.
Awatar użytkownika
El Diablo
Wyłączono z użytku...
Posty: 20553
Rejestracja: 15 lut 2007, 12:57
Kontakt: Strona WWW

Re: Dobór naciągu

Martinek pisze:Luxilona odradzam, bo może być niezbyt komfortowy.
A napisał że oczekuje komfortu?

Skoro w ogóle chcesz się zaangażować w ten temat to powinieneś zacząć od wywiadu, a właściwie wytknięcia iż użytkownik w ogóle nie napisał czego oczekuje od naciągu, jaki był (model, średnica) ten naciąg fabryczny etc.
Nie mogę odebrać telefonu, NIGDY!
Albo jestem na urlopie, albo na zwolnieniu, albo w delegacji, albo na spotkaniu.
Nie czytam e-maili ani nie oddzwaniam.
Zupełnie jak horyzont. Jestem bardziej koncepcją niż bytem cielesnym.
Martinek
Senior
Senior
Posty: 2932
Rejestracja: 17 lut 2011, 20:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Dobór naciągu

El Diablo pisze:
Martinek pisze:Luxilona odradzam, bo może być niezbyt komfortowy.
A napisał że oczekuje komfortu?