Zdawało mi się ze każdy z zadowolonych wypowiada się we własnym imieniu.
Co do ilości reklamacji i podejścia klientów książkę mógłbym napisać. U mnie ilość reklamacji r/r skoczyła kilkukrotnie mimo stagnacji na rynku. Ilość zasadnych po badaniach laboratoryjnych? 0
Pan zareklamował krzywy towar, bo nie chciał płacić albo za niego albo za montaż. Myślał że dla świętego spokoju dostanie jakiś rabat. Nie, zdecydowanie podejście wymuszania trzeba przeciąć.
Towar po badaniach mieścił się w odchyłce uwaga 5% tego co wyznacza norma.
Drugi przypadek, pani przysłała pana po towar, który my musieliśmy ściągnąć z fabryki, duża ilość i niechodliwy. Dlatego przyłożyłem się do tego żeby się zapoznali dokładnie z posiadaną ekspozycją.
Zamówili, trzy dni później się rozmyślili, chcą zwrócić. Nie! Nie jesteśmy firmą internetową, widziały gały co brały.
Reklamacja! Fabryka: Klient został zapoznany z próbką która nie odbiega od dostarczonego towaru - Odrzucona (fabryka nie zgodziła się na wymianę ale jej pracownik na fali zbyt małej asertywności zgodził się na zwrot do fabryki)
Co napiszą na Ceneo?