Awatar użytkownika
ekba
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 5 mar 2014, 14:28

Wilson [K]Six-One Team 95

Witam, w tenisa gram od około roku. Do tej pory grałem starą rakietą kumpla ale teraz przyszedł czas na kupno swojej. :) Dostałem propozycję zakupu rakiety takiej jak w nazwie tematu za 200zł
uważacie, że to dobra oferta? Opłaca się kupić taką rakietę za tą cenę? Nie jest to już "przestarzały model ze starymi technologiami"? Proszę o poradę. :) Miałem tą rakietę w dłoni, dość ciężka i podejrzewam że wymagająca.
hitman
Senior
Senior
Posty: 2135
Rejestracja: 10 lip 2009, 06:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt: Strona WWW

Re: Wilson [K]Six-One Team 95

To dobra rakieta. Ale wcale nie znaczy to, że Ci podpasuje. Nic nie napisałeś o swoim stylu gry i czego oczekujesz, ale przy tak małym doświadczeniu to nic dziwnego. Trzeba się dopiero ograć żeby zacząć wiedzieć czego się chce. Nie jest to rama z tych najcięższych i zawodniczych, ale i nie jest z tych lekkich polecanych dla początkujących. Starguj do 150 i bierz. Na pewno jest to klasyk i nawet jak ją będziesz musiał sprzedać po miesiącu, to zostawi jakiś ślad i będzie dla Ciebie punktem odniesienia w dalszych poszukiwaniach. Dobór rakiety to cholernie ciężki temat i ostatecznie wydaje mi się, że tylko testowanie jak największej ilości rakiet może Cię doprowadzić do właściwego szpadla. Ja gram ciężkim, 90-cio calowym Wilsonem, a ostatnio zaskakujące wrażenie zrobiła na mnie 100-calowa lekka rama Babolata, która (jak by się zdawało) jest na zupełnie przeciwnym biegunie niż moje upodobania. I wiem, że muszę ten kierunek przebadać. Jeszcze raz powiem: dziwna i trudna ta kwestia z rakietami i wierz mi, że zadawanie pytań na forum zamiast testów to na pewno nie jest dobry kierunek. Jak Ci nie podpasuje to puść info na priv - może kupię. :)
Piotr Szyba.
Awatar użytkownika
ekba
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 5 mar 2014, 14:28

Re: Wilson [K]Six-One Team 95