roj
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:08

Rakieta wspomagająca rozwój - co to takiego?

Może to trochę głupi temat i zapytanie, ale z góry uprzedzam, że primo - nie mam zbyt dużego stażu tenisowego i... primo secundo jestem totalnym laikiem sprzętowym. Takim, że np. o Babolacie dowiedziałem się dopiero kilka miesięcy temu a o firmie Yonex dopiero gdy trafiłem na forum. :idioticus:
Jak widać jest źle. rotfl

Z tego co wyczytałem na forum rakieta wspomagająca to mała, twarda i ciężka? Czy taka jest prawda?
Awatar użytkownika
Gary
Baby do garów!
Baby do garów!
Posty: 9345
Rejestracja: 13 sie 2007, 14:36
Lokalizacja: Wieś przyklasztorna

Re: Rakieta wspomagająca rozwój - co to takiego?

roj pisze:Z tego co wyczytałem na forum rakieta wspomagająca to mała, twarda i ciężka? Czy taka jest prawda?
Nie do końca. Rakieta wspomagająca rozwój to taka, która jest lekko na wyrost w stosunku do umiejętności. Ale też powinna być dobrana w miarę pod prezentowany/planowany styl gry, więc dla baselinera to niekoniecznie będzie "mała* i ciężka" rakieta.

*Mam nadzieję, że pisząc "mała" masz na myśli rozmiar główki, a nie długość, bo juniorka nie będzie wspierała rozwoju. :wink:
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor

"Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce." - Sir Matt Busby

"Pater postanowił zapytać swoją siostrzenicę o znaczenie wyrazu "real", który jemu samemu kojarzył się z przepłacanymi, narcystycznymi i metroseksualnymi piłkarzami ze stolicy Hiszpanii." - Krajewski, Czubaj, "Róże cmentarne"
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Rakieta wspomagająca rozwój - co to takiego?

Gary, podręczniki czy definicje do Wiki powinieneś pisać :::gd::: .
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)