Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Pytanie do użytkowników Thunderbirda

Mam taki kłopot:

Kolega używa Thunderbirda, oczywiście partycja systemowa mała, profil na C:/, klasyka ...
OS to Windows XP (legalny i aktualizowany). Zaczął mu sie komunikat wyświetlać o małej ilości miejsca na dysku.
Poprosił mnie o przeniesienie poczty na inną partycję. Zrobiłem backup na pendrive-ie dla pewności i potem normalne przekierowanie w ustawieniach no nowy folder na nowej partycji. Thunderbird niby sobie zamielił, zamieszał, stwierdził, że potrzebuje się zrestartować, OK. Po restarcie lipa ... nie widzi starej poczty. Profil działa, poczta się pobiera i wysyła, ale starej poczty brak. Po restracie kompa pojawiła się poczta wysłana, ale jak się okazało same nagłówki, wiadomości się nie otworzy, zero reakcji.

Spróbowałem jeszcze innej metody, założyłem osobny profil i podmieniłem mu pliki na te z backup-u z pen-a. Też lipa, zachowuje się jak gdyby miał kompletnie czysty profil, chce zakładać kont e-mail itd. Kompletnie nie widzi tego dogranego profilu.

Jakieś sugestie? Sam nie używam tego klienta poczty więc nie bardzo mam pomysł.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P

Wróć do „Pogadanki & Pogaduchy”