Doradzam przed zabiegiem zaopatrzyć się w nowe przelotki.
Nie mogę odebrać telefonu, NIGDY!
Albo jestem na urlopie, albo na zwolnieniu, albo w delegacji, albo na spotkaniu.
Nie czytam e-maili ani nie oddzwaniam.
Zupełnie jak horyzont. Jestem bardziej koncepcją niż bytem cielesnym.
Odświeżę temat, mam pytanie - malowanie rakiety zawsze wiąże się z rzuceniem w ostatniej warstwie bezbarwnego dla lepszego połysku i trwałości lakieru? Tyczy się to nawet malowania na kolor biały?
Oraz drugie pytanie jak dodaje się napisy na rakiecie? Po pomalowaniu, a później bezbarwny? Szablonem?
Przegrywam regularnie - czy to znaczy, że słabo gram w tenisa... .(?)
Nowa rakieta to tylko 5 lekcji z trenerem, dlatego tak łatwo zmienić ramę.
W torbie: PS 6.1 95 2013(Strung Weight:311g), BLX 6.1 95 Team 2011, Head Speed S, Pure Drive Lite RG
Raczej przy lakierach metalizowanych, przy kolorach tego nie stosuję. Wprawdzie lakierowałem samochody a nie rakiety, ale to chyba bez znaczenia. Lakierowałem teściowi na biało niektóre elementy, potem polerowałem i gotowe.
Swój podobnie, teraz robię klapę bagażnika na metalic i tam nakładam po 20 minutach bezbarwny.
Każdy ma prawo do wolnej, nieskrepowanej wypowiedzi, a granice dobrego smaku - zakładamy, że - każdy potrafi sobie postawić sam. Spór jest naturalną esencją forum internetowego, a różnice poglądów jego paliwem. Ważne jest jednak, aby nadmiar paliwa nie zdusił dyskusji. - YtB
Przegrywam regularnie - czy to znaczy, że słabo gram w tenisa... .(?)
Nowa rakieta to tylko 5 lekcji z trenerem, dlatego tak łatwo zmienić ramę.
W torbie: PS 6.1 95 2013(Strung Weight:311g), BLX 6.1 95 Team 2011, Head Speed S, Pure Drive Lite RG