Grafit, grafit wysokomodułowy, nikiel, tytan, wolfram...
Nikiel, tytan oraz wolfram były wykorzystane w technologii, która zwała się Super Metal IPS.
Generalnie IPS jest jedną z najstarszych i najbardziej logicznych "technologii"* używanych przez Yonexa.
IPS to generalnie to samo co Wilsonowskie PWS z tą różnicą, że u Wilsona dodatkowa waga to 2 wybrzuszenia na godzinach 3&9, natomiast u Yonexa to po prostu dołożenie masy wewnątrz ramy. Oba systemy opierają się na sprawdzonej podstawie tj. im większa masa na 3&9 tym mniejsze wyginanie ramy czyli większa stabilność.
Nie wiadomo czemu na krótki czas, tj. na linię RDX, IPS został przerobiony na Super Metal IPS ale Yonex szybko wrócił do klasycznego IPS'a.
* - Cudzysłów wynika z faktu iż ciężką nazwać dołożenie masy technologią... ale w przemyśle to nie pierwszy raz. Przed 2005 rokiem, kiedy rakiety przedłużane były szerzej dostępne wielu producentów fakt przedłużenia rakiety wyróżniało jako osobną technologię. Czysta głupota...