Pipel
Początkujący
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: 5 maja 2011, 23:56

Jaki naciąg i gdzie? - Łódź

Witam, możecie polecić jakiś serwis sprzętu tenisowego w Łodzi? Nie chcę kupować całej szpuli, zależy mi by w niedrogi sposób zmienić oryginalne struny na coś niedrogiego i uniwersalnego. Jestem początkujący, a moja rakieta to takie coś:
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=662350

Wielkość główki: 110cali
Waga (bez naciągu): 295g
Wyważenie (bez naciągu): 325 mm
Długość: 27,25 cala
Materiał: stopy tytanu
Wzór naciągu: 16 x 20

Ja osobiście mierze 187cm i 92kg i lubię mocniej poodbijać, więc co wg was i o jakich parametrach będzie dla mnie najlepsze? Może ktoś z Forum chciał by się podjąć tej wymiany?
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Jaki naciąg i gdzie? - Łódź

W jakim klubie grasz (na jakich kortach)? Większość trenerów ma maszyny i może Ci zmienić struny.
A co do strun - generalnie dobiera się je do stylu gry i do tego co się od nich oczekuje (moc, kontrola, czucie, zmiękczenie/usztywnienie ramy itd.) a nie do ramy w sensie jej parametrów.
Także zastanów się czego oczekujesz a wtedy pewnie będzie można coś polecić.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P
Pipel
Początkujący
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: 5 maja 2011, 23:56

Re: Jaki naciąg i gdzie? - Łódź

Trochę za małe doświadczenie mam no i braki w technice sprawiają że ciężko stwierdzić na czym mi bardziej zależy. Wiem że nie ma takiego złotego środka ale raczej dotychczasowy naciąg nie oddawał mocy więc coś raczej w tym kierunku. W klubie niestety żadnym nie gram więc nie znam tu nikogo kto mógłby doradzić/wymienić.
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47