Albo limit dzienny na płatności kartą przez internet masz za niski ustawiony np.masz ustawione 500zł dziennie, a za zakupy masz zapłacić 501 zł i już nie pójdzie.bielos1 pisze:Może masz zablokowane płatności kartą w internecie na swoim koncie?
Ja w historii zamówień też nic nie mam. Zaraz po zamówieniu dostałem maila z potwierdzeniem zakupu, a po 2 dniach przyszedł mail z potwierdzeniem wysłania i linkiem do śledzenia przesyłki.ciacho pisze:Sprawa wygląda tak, że transakcja została zaksięgowana na moim koncie bankowym. Niestety w "Historii zamówień" na stronie sklepu Dunlop nic nie ma, nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu na maila. Zaczynam się martwić.
Taki wpis mam w opisie transakcji na koncie bankowym: 0870 8387294 DUNLOPSPORT.COM. Czy te cyferki to jest numer zamówienia, który powinien się pojawić w "Historii zamówień" na koncie sklepu Dunlop?
Hmmm, a co z potwierdzeniem aktywacji konta przy rejestracji?azjia pisze:Być może masz literówkę w adresie mail w twoim profilu w ich sklepie.
A było coś takiego jak potwierdzenie rejestracji w sklepie? Ja nie kojarzę. A w odebranym mailach nie mam.daroos pisze:Hmmm, a co z potwierdzeniem aktywacji konta przy rejestracji?azjia pisze:Być może masz literówkę w adresie mail w twoim profilu w ich sklepie.
Może dopiero po zrealizowaniu zamówienia taka informacja pojawia się. Można tak twierdzić, ale głowy nie dam.ciacho pisze:Teraz zajrzałem na stronę sklepu to w końcu mi się pojawił zakup w "Historii zakupów".