Frances Tiafoe nie będzie już współpracował z Nike w 2025 roku, ponieważ wejdzie do pierwszego Wielkiego Szlema nowego sezonu z nowym sponsorem odzieżowym. Pracując z Nike, Tiafoe często był tym, który składał największe modowe oświadczenia na korcie tenisowym, nie bojąc się nosić szalonych strojów. Jednocześnie często otrzymywał stroje takie same jak jego przeciwnicy.
Teraz nie będzie musiał się o to martwić, ponieważ zdecydował się rozstać z Nike. W swoim pierwszym turnieju sezonu, Brisbane International, Tiafoe nadal grał w stroju Nike, który był taki sam jak jego przeciwnika z drugiej rundy, Giovanniego Mpetshi Perricarda.
Jednak od Australian Open 2025 Tiafoe nie będzie wyglądał tak samo jak jego przeciwnicy, ponieważ będzie jedynym graczem ATP noszącym stroje Lululemon, firmy, która już współpracuje z zawodniczką WTA Leylah Fernandez.
Forbes poinformował o tym posunięciu, dostarczając również oświadczenie Tiafoe, który był podekscytowany tym nowym rozdziałem swojego stylu na korcie.
„Jestem naprawdę podekscytowany noszeniem Lululemon na korcie. Miałem duży wpływ na mój wygląd, który jest bardzo mój i pokazuje mój styl. Praca z marką, która jest nowością w świecie tenisa, jest naprawdę fajna, ponieważ dbają zarówno o wydajność, jak i styl”
Tiafoe nie boi się wyrazić swojego stroju na korcie tenisowym i dlatego wyrażanie siebie było dla niego bardzo ważne przy rozpoczynaniu nowej współpracy.
Podobnie jak Sloane Stephens, Tiafoe lubi mieć wpływ na to, co nosi, dlatego Lululemon był dla niego idealnym wyborem, jeśli chodzi o sponsora odzieży.
„Lululemon zmienia zasady gry w odzież, łącząc wysoką wydajność i styl. Jestem podekscytowany współpracą z marką, która pozwala mi wyrazić siebie i nie mogę się doczekać bycia częścią procesu twórczego zarówno na boisku, jak i poza nim”
Nikki Neuburger, która jest głównym specjalistą ds. marki i aktywacji produktów, z radością powitała Tiafoe w rosnącej rodzinie sportowców i tenisistów Lululemon.
„Cieszymy się, że możemy powitać Frances Tiafoe w rodzinie Lululemon. Nasi ambasadorzy odgrywają ważną rolę w ekosystemie naszej marki. Nie tylko inspirują i wpływają na gości na całym świecie, ale także bezpośrednio informują i podnoszą jakość naszych produktów poprzez swoje unikalne spostrzeżenia i wiedzę ”
Artykuł wygenerowany na podstawie wyników oraz informacji udostępnionych przez Google News