Awatar użytkownika
RoTTeN
Weteran
Weteran
Posty: 1765
Rejestracja: 14 paź 2012, 10:05
Lokalizacja: Miasteczko
Kontakt: Strona WWW

Prezent dla RoTTeNa :)

Niedługo wejdę w wiek, w którym amatorzy osiągają swe największe sukcesy (40+ :8): ). Chcę się do nich :D dobrze przygotować. :::paq3:::

Jestem zdeklarowanym antysprzętowcem i wiąże się z tym jeden poważny mankament - nie znam się na sprzęcie. :( Moja filozofia rozwoju, to koncentracja na technice i odsuwanie od siebie rozterek sprzętowych. Grając nową rakietą (prezentem na czterdziechę :wink: ) chciałbym by nie ogarniały mnie wątpliwości co do trafności wyboru. Wiem, że większością ram będzie mi się grało dobrze, ale jednocześnie jeśli wybiorę sam, to świadom swej bezkresnej ignorancji, mogę dopuścić do siebie myśl, że gram słabo bo wybrałem zły szpadel. :rolleyes: Dlatego proszę Was wszystkich o pomoc. Proszę pomóżcie mej Najlepszej z Żon wybrać odpowiedni prezent. :!hlplz!:

1. Opisz swoje doświadczenie. Od kiedy trenujesz? Czy uczęszczałeś na lekcje u trenera, jeśli tak to ile ich było? Na koniec spróbuj obiektywnie określić swój ranking NTRP.
Gram od 5 lat średnio 4-5h tygodniowo. U trenera bywam średnio 2 razy do roku. W tym roku zamierzam to zmienić (trenować nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie). Szacowane NTRP to 4.0 - 4.5.

2. Opisz, na ile potrafisz, swoją grę (chwyty do poszczególnych uderzeń, preferowane rotacje, jakim grasz bekhendem - jedno/dwuręcznym).
Forhend gram chwytem zachodnim, jednoręczny bekhend praktycznie tym samym (tylko lekko otwieram główkę). Preferuję rotacje postępujące. Bardzo bym chciał w tym roku nauczyć się forhendowego top-spina.

3. Opisz swój styl - allrounder (gra na całym korcie np. Mauresmo, Federer), baseliner (gra z linii końcowej np. Nadal, Agassi), serve&volley (jak najszybsze dojście do siatki i kończenie piłek z woleja np. Rafter, Henman, McEnroe).
Dążę do bycia allrounderem i chciałbym mieć rakietę dostosowaną do tego stylu.