Regulamin forum
Ideą obecnego systemu organizacji działu jest zapewnienie użytkownikom przejrzystej nawigacji pośród licznymi tematami sprzętowymi obecnymi na forum.

Producentów sprzętu tenisowego, w tym rakiet, jest wbrew pozorom bardzo dużo jednakże zainteresowanie jak i dostępność ich produktów jest mocno ograniczone. Z tego względu zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnych folderów dla najczęściej omawianych rakiet, modele producentów, którzy nie mają osobnego folderu jak również tematy dotyczące innych kwestii np. sztywności i jej wpływu na moc rakiety etc. należy umieszczać w folderze "Pozostałe". Nie zdecydowaliśmy się na bardziej rozbudowaną "klasyfikację" aby nie było wątpliwości gdzie co umieszczać.

Życzymy miłej gry,
Redakcja TenisNET
norbertso
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2016, 21:21

Head Liquidmetal 2.5

Witam, posiadam na stanie rakietę marki HEAD, model Liquidmetal 2.5
Zakupiona kilka lat temu w USA, jako że jestem zielony w sprzęcie do tenisa chciałbym zasięgnąć trochę informacji od kogoś kto może zna ten model i wie ile może być w tej chwili warta. (Stan BDB, używana była bardzo krótko -około 1 sezonu letniego od tamtego czasu leżała w pokrowcu.)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
norbertso
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2016, 21:21

Re: Head Liquidmetal 2.5

W tle jest Head Ti s6 o której też chciałbym się czegoś dowiedzieć. :)
zdjęcia:
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Head Liquidmetal 2.5

Nie wiem, ze 150zł-200zł. Ale to tak w teorii. Problemy są dwa - jedna rama to budżetówka, druga (TiS6) to rama z tzw. wiodącej linii, ale to już dość stara seria (po niej 2 serie YouTek/YouTek Innegra i 2 serie Graphene/Graphene XT).