Awatar użytkownika
Sebex
Weteran
Weteran
Posty: 1552
Rejestracja: 28 sty 2012, 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Tańsza alternatywa dla RPM Blast 1.25

Witam.
Nie znam się zbytnio na naciągach. Do tej pory używałem:
-Head Sonic Pro Edge
-RPM Blast 1,25
-jakiś Wilson, szary, mocno się przesuwał i bardzo mi nie leżał

Aktualnie mam pół szpuli RPM Blasta 1,25. Gram dużo a w lecie planuje jeszcze więcej. Obawiam się, że przy tej częstotliwości odbijania będę w miarę często wymieniał naciągi. Może nie z powodu zerwania ale po jakimś czasie tracą właściwości.
Przy okazji tematu zapytam po jakim czasie Wy wycinaliście/zrywaliście Blasta?
A teraz już właściwe do tematu pytanie: czy moglibyście podać tańsze alternatywy dla naciągu Babolata?
Gra mi się nim dobrze. Podoba mi się moc jaka oferuje i rotacja. Raczej celuje w grubość 1.25 niż 1.30.
Dodam, ze rakieta którą gram to: Head Graphene Prestige MP.
Awatar użytkownika
logigamer
Senior
Senior
Posty: 2515
Rejestracja: 2 lut 2011, 22:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tańsza alternatywa dla RPM Blast 1.25

MSV Soft / 25 / 38
Cyclone Tour
Lynx

Czyli miękkie, do rotacji. To tak z mojego plecaka. Każdy fajny. MSV najdłużej trzyma.
Awatar użytkownika
Sebex
Weteran
Weteran
Posty: 1552
Rejestracja: 28 sty 2012, 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Tańsza alternatywa dla RPM Blast 1.25

Dzięki za odpowiedź. :)
Dodam tylko, że może być cieńszy niż 1.25. Po prostu nie chcę grubszego od tej wartości. :)
I dodam, że staram się teraz grać coraz bardziej agresywniej.

A co powiecie na MSV FOCUS HEX PLUS 1.20?

Edit. Znalazłem recenzje tego naciągu tyle, że 1.25. :)
Chyba go przetestuje jako kolejny. :)
Awatar użytkownika
scudetto
Senior
Senior
Posty: 3407
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:31
Lokalizacja: Dziki Wschód

Re: Tańsza alternatywa dla RPM Blast 1.25