Strona 1 z 2

Sklep Dunlop

: 26 mar 2013, 23:36
autor: ciacho
Witam. Czy ktoś kupował coś w sklepie Dunlopa? Chciałem kupić http://pl.dunlopsport.com/Dunlop-biomim ... ket-742011 i od dwóch dni próbuję zapłacić, wpisuję wszystkie dane karty i mi wyskakuje błąd "Przepraszamy, wystąpił problem podczas przetwarzania płatności. Spróbuj ponownie. " W związku z tym mam pytanie czy muszę posiadać konto walutowe w jednej z dostępnych na stronie do wyboru walut żeby zamówić w tym sklepie? Czy po prostu mi przeliczy po kursie? Przyznam, że nigdy jeszcze nie płaciłem w ten sposób, ale raczej wszystko wypełniam poprawnie.

Re: Sklep Dunlop

: 27 mar 2013, 00:11
autor: kolt
Kupowałem rakietę u nich jakoś w grudniu-styczniu. Płaciłem bez problemu kartą kredytową. Konto mam złotówkowe - sami sobie przewalutowali. Tyle, że ja płaciłem przez stronę angielską i cena była w funtach. Może mają coś niedopracowane na polskim tłumaczeniu. Ja płaciłem 50 funtów + 10 funtów za przesyłkę.

Re: Sklep Dunlop

: 27 mar 2013, 10:10
autor: bielos1
Może masz zablokowane płatności kartą w internecie na swoim koncie?

Re: Sklep Dunlop

: 27 mar 2013, 11:33
autor: kris
bielos1 pisze:Może masz zablokowane płatności kartą w internecie na swoim koncie?
Albo limit dzienny na płatności kartą przez internet masz za niski ustawiony np.masz ustawione 500zł dziennie, a za zakupy masz zapłacić 501 zł i już nie pójdzie.

Re: Sklep Dunlop

: 27 mar 2013, 14:28
autor: elaskin

Re: Sklep Dunlop

: 28 mar 2013, 19:41
autor: ciacho
Dzięki za rady. W końcu kartę zaakceptowało. Tylko teraz mam taki problem, że na koncie użytkownika sklepu Dunlop w zakładce "Historia zamówień" nic nie widnieje... tak jakbym nic nie kupił. A pieniądze na koncie bankowym zostały zablokowane (na razie niezaksięgowane). Transakcji dokonałem wczoraj. Miał ktoś takie przejścia?

Re: Sklep Dunlop

: 29 mar 2013, 14:26
autor: pst
Mogą być zablokowane do momentu zaksięgowania albo zwolnienia blokady.
Często mam blokady jak np. rezerwuje hotele - wtedy mam blokadę i na tydzień przed wyjazdem i dopiero przy wymeldowaniu z hotelu obciążają kartę.
Może u Ciebie obciążą kartę w momencie wysyłki?
Ale monitoruj sprawę - ostrożności nigdy za wiele.

Re: Sklep Dunlop

: 31 mar 2013, 23:19
autor: ciacho
Sprawa wygląda tak, że transakcja została zaksięgowana na moim koncie bankowym. Niestety w "Historii zamówień" na stronie sklepu Dunlop nic nie ma, nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu na maila. Zaczynam się martwić.
Taki wpis mam w opisie transakcji na koncie bankowym: 0870 8387294 DUNLOPSPORT.COM. Czy te cyferki to jest numer zamówienia, który powinien się pojawić w "Historii zamówień" na koncie sklepu Dunlop?

Re: Sklep Dunlop

: 1 kwie 2013, 15:59
autor: pst
Spróbuj się skontaktować z nimi mailowo podając ten numer i naświetlając sprawę.

Re: Sklep Dunlop

: 1 kwie 2013, 16:41
autor: ESP
Zawsze możesz zgłosić do swojego banku reklamację na tą transakcję. Bank po rozpatrzeniu na 100% odda Ci kasę. Zaleta płacenia kartami kredytowymi. :)

Re: Sklep Dunlop

: 1 kwie 2013, 16:57
autor: Milanello
ciacho pisze:Sprawa wygląda tak, że transakcja została zaksięgowana na moim koncie bankowym. Niestety w "Historii zamówień" na stronie sklepu Dunlop nic nie ma, nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu na maila. Zaczynam się martwić.
Taki wpis mam w opisie transakcji na koncie bankowym: 0870 8387294 DUNLOPSPORT.COM. Czy te cyferki to jest numer zamówienia, który powinien się pojawić w "Historii zamówień" na koncie sklepu Dunlop?
Ja w historii zamówień też nic nie mam. Zaraz po zamówieniu dostałem maila z potwierdzeniem zakupu, a po 2 dniach przyszedł mail z potwierdzeniem wysłania i linkiem do śledzenia przesyłki.

Re: Sklep Dunlop

: 3 kwie 2013, 16:36
autor: ciacho
Sprawa się wyjaśniła niejako sama... otóż dzisiaj zadzwonił do mnie kurier, że ma dla mnie przesyłkę. :) Właśnie przed chwilą ją rozpakowałem i rakieta jest cała i zdrowa. :) Pomimo, że nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu czy też wysyłki, a sklep nie odpisuje na maile to chyba wypada go polecić, mimo że najadłem się trochę strachu. :)

Re: Sklep Dunlop

: 3 kwie 2013, 19:04
autor: pst
Potwierdzenie zakupu to powinieneś dostać, bo to podstawa do ewentualnej reklamacji.
A nie było nic w przesyłce?

No i miłego grania :::gd::: .

Re: Sklep Dunlop

: 3 kwie 2013, 20:07
autor: ciacho
Nie no w przesyłce mam potwierdzenie zakupu. Chodziło mi o mailowe potwierdzenie samego dokonania zakupu. Bo od samego początku od dokonania zakupu o niczym nie byłem poinformowany.

Re: Sklep Dunlop

: 3 kwie 2013, 20:12
autor: kolt
A w spamie?

Re: Sklep Dunlop

: 3 kwie 2013, 20:36
autor: ciacho
Też nic... dokładnie sprawdzałem, bo po złożeniu zamówienia pierwsze co to wszedłem na maila i sprawdzałem czy coś przyszło.

Re: Sklep Dunlop

: 5 kwie 2013, 09:29
autor: azjia
Być może masz literówkę w adresie mail w twoim profilu w ich sklepie.

Re: Sklep Dunlop

: 5 kwie 2013, 09:54
autor: daroos
azjia pisze:Być może masz literówkę w adresie mail w twoim profilu w ich sklepie.
Hmmm, a co z potwierdzeniem aktywacji konta przy rejestracji?

Re: Sklep Dunlop

: 5 kwie 2013, 18:10
autor: ciacho
daroos pisze:
azjia pisze:Być może masz literówkę w adresie mail w twoim profilu w ich sklepie.
Hmmm, a co z potwierdzeniem aktywacji konta przy rejestracji?
A było coś takiego jak potwierdzenie rejestracji w sklepie? Ja nie kojarzę. A w odebranym mailach nie mam.
Teraz zajrzałem na stronę sklepu to w końcu mi się pojawił zakup w "Historii zakupów".

Re: Sklep Dunlop

: 5 kwie 2013, 18:24
autor: Kario
ciacho pisze:Teraz zajrzałem na stronę sklepu to w końcu mi się pojawił zakup w "Historii zakupów".
Może dopiero po zrealizowaniu zamówienia taka informacja pojawia się. Można tak twierdzić, ale głowy nie dam.