Awatar użytkownika
JCz
Ostatnia Instancja
Ostatnia Instancja
Posty: 1696
Rejestracja: 2 maja 2005, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: Strona WWW

Uwagi Moderatorów

Witam,
większość spraw organizacyjnych załatwia nam Regulamin, który jest zamieszczony w tym dziale. Niemniej pojawiają się pewne niejasności (nazywam to delikatnie), które trzeba wyjaśnić:

1. Moderatorzy, jeżeli stwierdzą naruszenie Regulaminu, usuwają lub edytują posty zamieszczając w nich swoje uwagi.

2. Uwagi te zamieszczane są w kolorze: zielonym

Stosowanie koloru ma na celu wyróżnienie tych uwag by były lepiej widoczne dla Forumowiczów.
Każdy zamieszczający uwagi podpisuje się pod nimi - " TREŚĆ UWAGI / NICK MODERATORA".
Dzięki temu Użytkownik wie kto zwraca Mu uwagę.

3. Prosimy nie edytować wypowiedzi Moderatorów i nie dopisywać tam swoich uwag. Takie posty będą kasowane. Przy nagminnych próbach ingerencji w uwagi Moderatorów będziemy rozważali zastosowanie środka ostatecznego czyli bana.

4. Jeżeli Forumowicz nie zgadza się z uwagami Moderatora polemizować z nimi może wysyłając mu swoje uwagi lub wątpliwości przez PM.

5. Prosimy nie stosować w swoich wypowiedziach kolorów. Jeżeli coś bardzo chcecie uwypuklić wystarczy zastosować czcionkę pogrubioną. To w zupełności wystarcza i wpływa pozytywnie na przejrzystość forum.

6. PM-y nie służą do zadawania pytań Moderatorom o sprzęt, porady itd. Od tego jest forum. Tam mogą się wypowiedzieć inni i kolejni Użytkownicy mogą z tego potem korzystać. PM-y to nie droga do robienia z Moderatora prywatnego konsultanta.

7. Dublowane posty są dozwolone w: "Mój tenis", "Nasz sprzęt" i "Rozgrywki forumowiczów".
Poza tym można dokonać dubla jeżeli nasza wypowiedź jest ostatnią ale została napisana minimum 2 tygodnie wcześniej.

8. Prosimy pamiętać, że dana osoba występuje jako Admin/Mod tylko wtedy gdy podejmuje działania administracyjne i jej wypowiedzi oznaczone są kolorem.
W pozostałych wypowiedziach osoby funkcyjne mają status użytkownika jak każdy inny, w tym w dyskusjach i ewentualnych sporach. Mają więc takie same prawa i nie mogą być "upośledzone" ze względu na funkcję.
Argumenty "A bo .... to jest Adminem/Modem i ..." nie będą tolerowane.

9. "Ostrzeżenie" - w ramach działań administracyjnych Moderatorzy/Administratorzy mogą je przyznać Użytkownikowi.
W odróżnieniu od innych for nie traktujemy tego narzędzia jako formy represji czy napiętnowania Użytkownika, który coś przeskrobał.
Na forum Tenis NET ostrzeżenie ma charakter informacyjny. Poprzez nie informujemy Użytkownika co jest nie tak w Jego wypowiedzi. Tak też prosimy je traktować.
Można też wysłać PM ale różnica polega na tym, że inni funkcyjni o tym nie wiedzą. Ostrzeżenie pojawia się w panelach modów i adminów i dzięki temu wiedzą oni czy dana osoba zrobiła coś przypadkiem, pierwszy raz, czy jest to już recydywa. W razie wątpliwości prosimy kontaktować się w sprawie Ostrzeżenia poprzez PM z funkcyjnym, który je przyznał.

10. Dział "Śmietnik" nie jest miejscem dyskusji. Skoro wątek tam trafił oznacza to, że jest nieregulaminowy i dalsza w nim dyskusja prowadzona nie będzie. Wątki takie z zasady są blokowane ale gdybyśmy to przeoczyli prosimy o niedopisywanie się.

Serdecznie dziękuję za zapoznanie się z tym tekstem.
Oszczędziliście dzięki temu nam pracy i stresu naszemu redakcyjnemu orangutanowi Bobo.
Bobcio to niekwestionowany lider intelektualny ale po różnych PM-ach od spienionych użyszkodników w stylu "Co?! Za co?! Dlaczego?! O wy ....!! Żądam wyjaśnień!!", wynikających wyłącznie z braku znajomości zasad funkcjonowania Tenis NET, czuje się zaniepokojony, czyżby o swoją pozycję? ...
:)

Pozdrawiamy,
Administracja Tenis NET

Wróć do „Organizacja forum”