jaans
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 cze 2011, 20:42

Naciąganie rakiet...

Witam,
w tenisa gram 2 miesiące. Tak mnie wzięło, że postanowiłem kupić sobie maszynę do naciągania rakiet. Nigdy nie naciągałem rakiet, nigdy nie widziałem jak ktoś naciąga rakiety. Jestem zupełnie zielony na ten temat.
Czy możecie zobaczyć czy dobrze opisałem zdjęcie. Chodzi mi o to czy dobrze zaznaczyłem gdzie zaczynam.

Obrazek
Awatar użytkownika
PitS
PATHFINDER
PATHFINDER
Posty: 13064
Rejestracja: 9 sie 2007, 22:21
Lokalizacja: Kielce/Opoczno
Kontakt: Strona WWW

Re: Naciąganie Babolat Aeropro Drive.

W zasadzie to na rysunku producent rakiety ponumerował struny w ten sposób że ciężko się pomylić, ale zostawię to kolegom mającym większą wprawę. Pamiętaj tylko o właściwym umieszczaniu tematów. :D
Każdy ma prawo do wolnej, nieskrepowanej wypowiedzi, a granice dobrego smaku - zakładamy, że - każdy potrafi sobie postawić sam. Spór jest naturalną esencją forum internetowego, a różnice poglądów jego paliwem. Ważne jest jednak, aby nadmiar paliwa nie zdusił dyskusji. - YtB
Awatar użytkownika
Smyk
Weteran
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: 24 lip 2008, 09:15
Lokalizacja: Zaodrze

Re: Naciąganie Babolat Aeropro Drive

jaans pisze:Czy możecie zobaczyć czy dobrze opisałem zdjęcie. Chodzi mi o to czy dobrze zaznaczyłem gdzie zaczynam.