BP_Rocket
Początkujący
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:29

Jednoręczny backhand

Witam wszystkich w Nowym Roku!

Chciałbym się przestawić z oburęcznego na jednoręczny, ale nie wiem czy mi to wyjdzie na dobre czy tylko " rozreguluje" i będę miał słaby backhand? Czy ktoś z Was też tak miał?

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
rdza
Młodszy Forumowicz
Młodszy Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 1 sie 2010, 10:43

Re: Jednoręczny backhand

Nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Zależy to od wielu czynników, np: jak długo grasz, czy jesteś zawodnikiem, na jakim poziomie grasz, czy trenujesz pod okiem trenera itp.
Jeżeli chcesz, to spróbuj się przestawić, a po mniej więcej roku będziesz mógł ocenić rezultaty.
BP_Rocket
Początkujący
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:29

Re: Jednoręczny backhand

No gram od blisko 8 lat z trenerem.
Awatar użytkownika
wyczesany
Ludzkie oblicze Władzy
Ludzkie oblicze Władzy
Posty: 7930
Rejestracja: 8 paź 2008, 15:12

Re: Jednoręczny backhand

W takim razie masz dobry start do zmiany- ma kto Cię ustawić.
Prezes fanklubu Staśka :D
BP_Rocket
Początkujący
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:29

Re: Jednoręczny backhand

Mam 16 lat w tym roku i gram JESZCZE w grupie. Jest to mała grupa ale mi to już nie odpowiada po prostu czuje, że stoje w miejscu z rozwojem i potrzebna jest zmiana trenera, gdyż ten uważa, że gra w grupie mi powinna wystarczyć.
hitman
Senior
Senior
Posty: 2135
Rejestracja: 10 lip 2009, 06:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt: Strona WWW

Re: Jednoręczny backhand

Wystarczyć do czego?
Piotr Szyba.
BP_Rocket
Początkujący
Początkujący
Posty: 48
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:29

Re: Jednoręczny backhand

Do porządnej gry i polepszenia jej.
Awatar użytkownika
Mechanik
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 16 lip 2008, 14:15
Lokalizacja: São Paulo/Łódź

Re: Jednoręczny backhand

A właściwie po co chcesz zmienić backhand na jednoręczny?
Awatar użytkownika
PitS
PATHFINDER
PATHFINDER