Czekaj, czekaj... Zaraz Ci tu wpadnie Vivid, Stofler i Azeszty, zaczną modyfikować wątek, jak ten o Idze i już nic nie będziesz wiedział.htb pisze:Dlatego pytam ludzi którym jestem skłonny zaufać
Soft zawsze jest pod konkretny model silnika - przy najmniej tak było w Kreatorze Mocy.htb pisze:Jeśli chodzi o soft to wiem że działa, ale też powinien być robiony pod konkretny samochód uwzględniając jego miedzy innymi jego zużycie. Ale chodzi mi o samochód "niestety" nowy. Gdzie wgranie softu jest równoznaczne z utratą gwarancji
Sugerujesz, że samochód htb zaraz przerżnie?rafbat pisze:Czekaj, czekaj... Zaraz Ci tu wpadnie Vivid, Stofler i Azeszty, zaczną modyfikować wątek, jak ten o Idze i już nic nie będziesz wiedziałhtb pisze:Dlatego pytam ludzi którym jestem skłonny zaufać
Nie zamierzam brać udziału w wyścigach I tak jak napisałeś w mieście nie jest to potrzebne, ale w trasie nieraz przydaje się nie tyle dodatkowa moc co większy moment jak musisz wyprzedzić przytulone do siebie dwa trzy samochodu w jednym rzucie Obecnie mam 170KM i 400Nm, co przy prawie 1900kg szału nie robi. Chociaż w trybie Sport+ nie ma na co narzekać. Tylko właśnie chciałbym uniknąć mieszania trybami. Tak dla wygody.Lechu67 pisze:Nie wiemy jaki samochód kupujesz, ale teraz nie ma za bardzo gdzie często wykorzystywać mocy.
Bo jest lepszy od benzyny. Mniej pali, mniej smrodzi. Za benzynę która by potrafiła bujać tak samo skutecznie taki klocek musiałbym zapłacić pewnie ze 20tys. więcej. I nie rozumiem tej ostatniej nagonki na diesle osobowe. Niech się wezmą za ciężarówki.Jakuboto pisze:Jak nowy to dlaczego bierzesz pod uwagę diesla?
Przerżnięty to on był jeszcze za Odrą.Gary pisze: Sugerujesz, że samochód htb zaraz przerżnie?
Nie ma śmiechów. Samochód zanim dotarł do mnie po miesiącu stania na placu pod granicą już PL. Jak zapytałem z czym mają problem żeby go ściągnąć do salonu. Padła odpowiedź że problemy logistyczne. To pytam handlowca, że może im z lawety spadł i muszą wyklepać. A Pan na to, że zdarzają się i takie przypadki, ale mojego samochodu podobno to nie dotyczyło.Vivid pisze:Przerżnięty to on był jeszcze za Odrą.
Ale zaprzyjaźnieni ukraińscy "chirurdzy blachy" sparowali go z innym podobnym i teraz htb jest zadowolony, w końcu ma "hybrydę"
Pewnie, że się zdarzają. Jak miałem odbierać poprzednie swoje auto to też dzwonił spanikowany handlowiec, że "mój" jest trochę oklepany i sprowadzą inny lub wezmę inny egzemplarz jaki mają na stanie w salonie. Wziąłem inny (droższy). Ale szacun za to, że jak przyszedłem po odbiór to mi chcieli pokazać tamten wcześniejszy - jego uszkodzenia. Kolega też kupił kiedyś auto, jak pojechał na przegląd gwarancyjny po roku to mu powiedzieli, że gwarancja na blachę leci bo dach był malowany. Nawet sobie osły nigdzie nie zaznaczyły, że klient żył w niewiedzy i nie można go uświadamiać.htb pisze:TO pytam handlowca, że może im z lawety spadł i muszą wyklepać. A Pan na to, że zdarzają się i takie przypadki ale mojego samochodu podobno to nie dotyczyło.
Mam teraz podobnie w drugim 174KM i 360Nm i też prawie 1900 kg i raczej nie będę dokładał, chociaż zastanawiałem się, a nie mam żadnego dodatkowego trybu Sport +. Głównym powodem który mnie zniechęcał to prawdopodobne częstrze zapychanie się DPF po chipie. Będzie dostawał większą dawkę paliwa, więc i sadzy będzie więcej - pogadaj o tym przed wzmocnieniem obojętnie jakim.htb pisze:... Obecnie mam 170KM i 400Nm, co przy prawie 1900kg szału nie robi. Chociaż w trybie Sport+ nie ma na co narzekać. Tylko właśnie chciałbym uniknąć mieszania trybami Tak dla wygody
Chyba nie do końca jest prawda z tym DPF'em. W chipach wzrost mocy robią z bardziej wybuchowej mieszanki. Z tego co czytałem to bardziej jest zwiększana ilość powietrza niż paliwa, dzięki temu przy spokojnej jeździe ma spadać spalanie. Ale ile w tym prawdy to nie wiem Pewnie jak weźmiesz chip'a który ci podniesie ze 170 do 230, to pewnie wali i dużo więcej paliwa i wtedy może tak być jak piszesz. Ale jeśli wzrost mocy nie jest duży powiedzmy do 200KM, to może tragedii nie ma. Poza tym w nowych DPF'ach to najwyżej szybciej Adblue będzie ci schodziło.Lechu67 pisze:Głównym powodem który mnie zniechęcał to prawdopodobne częstrze zapychanie się DPF po chipie. Będzie dostawał większą dawkę paliwa, więc i sadzy będzie więcej - pogadaj o tym przed wzmocnieniem obojętnie jakim.
Pewnie masz rację. Ale już widać że nie będzie to tak jak straszyli że tylko elektryki będą mogły wjechać. Tylko będzie wymagana norma. Całe straszenie miało zadziałać na "przyjezdnych", ale nie pomyśleli o tubylcach. Np. w Wawie jak sprawdzili co by się stało po wprowadzeniu zakazu w centrum to większość mieszkańców musiała by samochody parkować na obrzeżach Wyszło chyba że 0,05% zarejestrowanych samochodów spełnia normy jak dobrze pamiętam.hokej pisze:A co do wjazdu - to jest lawina. Paryż, Madryt itd., poprawność polityczna każe władzom iść z trendem.