cupcake
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 15 kwie 2012, 15:07

Buty ok. 200 zł damskie

Witam :). Jestem początkującą tenisistką. W tamtym roku pomogliście mi w wyborze rakiety, za co jestem bardzo wdzięczna :). Teraz liczę na Waszą pomoc w wyborze w miarę sensownego, uniwersalnego obuwia w granicach 200 zł.
Po przeglądnięciu Strefy Tenisa i Protenis'a wyhaczyłam:

1. Nike City Court VII
2. Nike Zoom Courtlite 3
3. Nike Air Court Mo V
4. Nike Zoom Courtlie 2 2011
5. K-Swiss Accomplish IV
6. NIKE AIR MAX SMASH WM

Z góry dzięki za odpowiedzi :).
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Buty ok. 200 zł damskie

Na damskim obuwiu to my się raczej nie znamy, no chyba, że się Któryś chce przyznać? :twisted: rotfl

Jak rozumiem Ty jesteś na początku przygody z tenisem i buty raczej nie dostaną w kość. Te co tu podałaś to takie modele klubowe, czyli takie do rekreacyjnej gry, sprawdzą się. W sumie możesz kupić te, które Ci się podobają ;). Jedynie zwróć uwagę na podeszwę jeżeli grywasz na mączce.

To co widzę innego ciekawego to Breathe 2K11 za 199zł, ale raptem chyba dwa rozmiary bo to wyprzedaż. Niemniej to już inna klasa więc może w podobnej cenie inne sklepy wyprzedają ten model i znajdzie się akurat rozmiarówka?
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P
cupcake
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 15 kwie 2012, 15:07

Re: Buty ok. 200 zł damskie

Dzięki. :) Breathe'ów rzeczywiście tylko 2 rozmiary na Strefie Tenisa, niestety nie moje. :( Znalazłam je na innej za 250zł z moim rozmiarem. Pomyślę nad nimi. :)
Na mączce nie gram, zazwyczaj na sztucznej trawce i z braku laku na Orliku...
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo