Awatar użytkownika
mariuszm69
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 8 sty 2014, 23:09

Jaki naciąg do Babolata Aeropro Team 2013 (spokojna gra)

Witam.
Gram dopiero od 1-2 lat typowo amatorsko i rekreacyjnie (8-10 godzin w miesiącu, wiek 45 lat) Babolatem AeroPro Team z 2013.
Gram krótko-średnim zamachem, lubię grę z głębi kortu, z dobrym komfortem i rotacją.
http://www.forehand.pl/p3435,Babolat-ae ... -2013.html
Moje pytanie:
Padł mi w tej rakiecie naciąg fabryczny, który mi odpowiadał (typ i mniej więcej siła)
i nie mogłem jednoznacznie dojść co tam był za naciąg (są opinie, że Babolata RPM Team lub Babolat XCEL).
Kolega wymienił mi na naciąg Babolata RPM Blast (bo tak ktoś zasugerował) i od tego momentu rakietą nie da się pograć kompletnie. Fakt jest siła uderzenia, ale kompletnie nie ma precyzji, przyjemności z gry i celności uderzeń, nie mówiąc, że nie czuję ręki po godzinie gry. Rakieta zrobiła się drucianą dechą.
Z forum wynika, że powinienem rozejrzeć się za naciągiem wielowłóknistym, a nie takim jak teraz.
Poradźcie jakim naciągiem mogę ją naciągnąć i z jaką siłą do mojej spokojnej, kontrolowanej i rotacyjnej gry najczęściej z głębi kortu?
Dzięki serdecznie.
wielka.woda
Początkujący
Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 30 sie 2011, 19:38

Re: Jaki naciąg do Babolata Aeropro Team 2013 (spokojna gra)

Możesz do tej rakiety założyć naciąg Babolat Pro Hurricane Tour, np wersję 1,25 z siłą max 22-23 kg. Powinno być w miarę komfortowo, dynamicznie, i z rotacją.
Awatar użytkownika
mariuszm69
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 8 sty 2014, 23:09

Re: Jaki naciąg do Babolata Aeropro Team 2013 (spokojna gra)

Dzięki za wskazówki.
Chciałbym zapytać czy naciąg Babolat Pro Hurricane Tour max 23 kg ?
Rozważałem jeszcze takie naciągi Babolata:
Xcel, Xcel Power, RPM Team i Spiraltek.
Co z tych jest najrozsądniejsze do spokojnej gry z głębi kortu, z rotacją i w trosce do nadgarstek i łokieć ?