Aleksandra96
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 8 paź 2017, 23:16

Dobór rakiety dla początkującej dziewczyny

Cześć! :) Zaczęłam niedawno moją przygodę z tenisem i myślę że nastał czas na zakup własnej rakiety. Jak już wspomniałam, jestem początkująca, gram od 2 miesięcy, więc moje umiejętności są bardzo małe. Mam 21 lat, 160 cm wzrostu i jestem drobnej budowy. Gram rekreacyjnie, potrzebuję sprzętu, który pozwoli mi doskonalić umiejętności i posłuży przez dłuższy czas.
Znajomy polecił mi tę rakietę: http://tenis.shop.pl/produkt/17815/Raki ... ml?ref=g16
Czy to dobry wybór? Może polecicie coś innego?
Dodam, że mój budżet to około 300 zł.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Gary
Baby do garów!
Baby do garów!
Posty: 9345
Rejestracja: 13 sie 2007, 14:36
Lokalizacja: Wieś przyklasztorna

Re: Dobór rakiety dla początkującej dziewczyny

Nie jestem jakimś znawcą sprzętu, ale wydaje mi się, że krzywdy sobie taką rakietą nie zrobisz, a i nie stanie się szybko za łatwa, więc chyba możesz brać, choć ja osobiście polecałbym Ci wybrać coś z tej strony. rotfl
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor

"Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce." - Sir Matt Busby

"Pater postanowił zapytać swoją siostrzenicę o znaczenie wyrazu "real", który jemu samemu kojarzył się z przepłacanymi, narcystycznymi i metroseksualnymi piłkarzami ze stolicy Hiszpanii." - Krajewski, Czubaj, "Róże cmentarne"
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Dobór rakiety dla początkującej dziewczyny

Rakietę jaką wskazałaś można spokojnie zaakceptować jako pierwszy sprzęt do nauki.
To taka dygresja :P, bo ja w sumie wszedłem tu tylko by sprawdzić czy Gary się nie obija i czy spełnił swój szowinistyczny obowiązek. ;)
Gdyby nie, to "upomnienie". :twisted:
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)