Emu
Bywalec
Bywalec
Posty: 98
Rejestracja: 12 sty 2014, 15:03

Rakieta dla początkującego

Cześć, przeczytałem kilka tematów o podobnej tematyce, znalazłem nawet magiczną wyszukiwarkę na forum która dobiera rakiety w zależności od podanych parametrów, ale dalej mam problem ze znalezieniem czegoś konkretnego.
Jestem zielony w temacie gry, 23 lata, facet, 180 cm wzrostu, 65kg - zasiedziany szczypior z małą siłą, budżet do 250 zł.
Będę bardzo wdzięczny za naprowadzenia/wskazanie na odpowiedni sprzęt.
Awatar użytkownika
El Diablo
Wyłączono z użytku...
Posty: 20553
Rejestracja: 15 lut 2007, 12:57
Kontakt: Strona WWW

Re: Rakieta dla początkującego

Spróbuj odpowiedzieć na tyle na ile potrafisz - bez spiny, jak nie wiesz lub nie jesteś pewien to napisz, że nie masz pojęcia - na pytania z tych dwóch tematów:
http://www.tenis.net.pl/forum/viewtopic.php?f=148&t=616
http://www.tenis.net.pl/forum/viewtopic ... 148&t=7136

Resztę wyciągniemy z Ciebie siłą ;) i coś podpowiemy.
Napisz też czy jesteś z W-wy - jeśli tak skupimy się na tym co oferują sklepy na miejscu.
Nie mogę odebrać telefonu, NIGDY!
Albo jestem na urlopie, albo na zwolnieniu, albo w delegacji, albo na spotkaniu.
Nie czytam e-maili ani nie oddzwaniam.
Zupełnie jak horyzont. Jestem bardziej koncepcją niż bytem cielesnym.
Awatar użytkownika
Kerm
Weteran
Weteran
Posty: 1424
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:42
Lokalizacja: Lublin

Re: Rakieta dla początkującego

Z tego co widzę warunki masz podobne do mnie sprzed paru lat. Kiedy ja szukałem, polecano mi Dunlopa 500 Tour jako dobrą propozycję na początek. Warto się zastanowić nad tym, ale ED na pewno podpowie Ci najlepiej, dlatego nie sugeruj się. :)
Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono.


Kerm. Powered by dreams.
Emu
Bywalec
Bywalec
Posty: 98
Rejestracja: 12 sty 2014, 15:03

Re: Rakieta dla początkującego