Awatar użytkownika
kszymon
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 212
Rejestracja: 18 sty 2016, 22:24

NTRP 4, jednoręczny backhand, zmiana rakiety po 10 latach...

Nadchodzi pora na zmianę rakiety. Obecną gram od 10 lat, więc od początku mojej przygody z tenisem. Najpierw podam parametry obecnej rakiety, potem opis mojej gry i warunków fizycznych a na końcu poproszę o poradę co kupić. :)

Head Flexpoint 1 Midplus
Head Size:102 Sq. Inches
Length: 27 Inches
Strung Weight: 9.6 Ounces
Balance: 345mm (head heavy)

Rakieta jest bardzo lekka (z tego co pamiętam 250g) i ma dużą główkę. Wagę należałoby chyba trochę podnieść.

Gram jednoręcznym backhandem, i to zagranie staram się doskonalić raczej w kierunku rotowanego a nie płaskiego i również gram często slicem. Forehand gram dosyć mocno rotowany, uchwyt też mam taki który upoważnia mnie do takiej gry (tak powiedział trener) ... do siatki chodzę rzadko ale chciałbym to zmienić i grać częściej przy siatce. Powiedziałbym że mam raczej defensywny styl gry. :)
180cm wzrostu i 68kg wagi (taki Goffin ;) ).
Z trenerem grałem kilka razy. Technikę myślę, że mam dobrą, lub prawie bardzo dobrą. Staram się od czasu do czasu zagrać z trenerem.
Grywam około 2 razy w tygodnia, planuje udoskonalać swoją gre. Jak fundusze pozwolą to chciałbym korzystać z pomocy trenera.

Co byście polecili mi , gdybym nie miał limitu co do kwoty?

A, zapomniałem o czymś co może być ważne: grałem długo naciągiem Babolat Hurricane, i dopiero kiedy przesiadłem się na HEAD PWR Fusion poczułem ogromny komfort przy uderzeniu i zupełnie inne wrażenia z gry - lepsze.

Nie znam się na sprzęcie i oczekiwałbym porady ludzi, którzy wieloma rakietami grali i znają się na tym. Nie miałem okazji poodbijać różnymi rakietami (zresztą musiałby być identyczny naciąg na każdej z nich żeby mieć porównanie).
Awatar użytkownika
Jakuboto
Nestor
Nestor
Posty: 6820
Rejestracja: 22 cze 2013, 10:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: NTRP 4 , jednoreczny backhand, zmiana rakiety po 10 latach...