Regulamin forum
Ideą obecnego systemu organizacji działu jest zapewnienie użytkownikom przejrzystej nawigacji pośród licznymi tematami sprzętowymi obecnymi na forum.

Producentów sprzętu tenisowego, w tym rakiet, jest wbrew pozorom bardzo dużo jednakże zainteresowanie jak i dostępność ich produktów jest mocno ograniczone. Z tego względu zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnych folderów dla najczęściej omawianych rakiet, modele producentów, którzy nie mają osobnego folderu jak również tematy dotyczące innych kwestii np. sztywności i jej wpływu na moc rakiety etc. należy umieszczać w folderze "Pozostałe". Nie zdecydowaliśmy się na bardziej rozbudowaną "klasyfikację" aby nie było wątpliwości gdzie co umieszczać.

Życzymy miłej gry,
Redakcja TenisNET
derock
Bywalec
Bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 23 paź 2011, 04:08
Lokalizacja: Belfast

Wilson [K] Power Hybrid na BLX Bold

Cześć !!!

Chciałem Was zapytać o opinie dotyczące tej rakiety. W tenisa na poważnie-amatorsko gram od 2 lat 2/3 razy w tygodniu i się zakochałem... Zacząłem od Wilson Tour Slam waży ponad 300gram głowa 110. Szczerze to właśnie najlepiej mi się gra tego typu rakieta. Próbowałem w międzyczasie Wilsona Ncode Flash, ale dla mnie za lekka i za mała główka. Dlatego pytam Was o opinię, bowiem tego [K]eja spotkałem tylko w DirectSporcie a na necie model o tej samej nazwie do squasha - dziwne - może to jakaś podróba?
Jednakże rakieta w ofercie przeceniona z 99 Funciaków na 26 to chyba nie najgorsza? - przynajmniej dla początkującego.

Pozdrowienia dla miłośników tenisa.
Ostatnio zmieniony 2 cze 2019, 01:37 przez derock, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
dedalus
Bywalec
Bywalec
Posty: 96
Rejestracja: 18 wrz 2011, 10:13
Lokalizacja: Oława

Re: Wilson [K] Power Hybrid

Witam!