
Firma chce jednak odbić się od dna i... wrócić do rakiet z przelotkami, a przynajmniej tak twierdzi w wywiadzie dla ESPN niejaki Chris Circo, CEO Active Brands, firmy, która ma prawa do marki Prince przez następne 40 lat.
Autor artykułu poruszył ważną kwestię dot. polityki Prince i ich O-portów. Firma wprowadziła je nie oferując alternatywy dla klientów. Dunlop nie poszedł w ich ślady i wprowadzając nowy kształt główki, profile ram etc. dalej będzie oferował ramy o "starej" charakterystyce w linii "Classic" niejako zabezpieczając się przed masowym odpływem wiernych klientów, którym zmiany nie przypasują. Ale wracając do Prince'a... przypominam iż pierwsze ramy O3 nie miały opcji "przelotek klasycznych" tak jak obecne EXO3. Trzeba jednak zaznaczyć iż nawet te "klasyczne przelotki" nie sprawiały iż czucie wracało do "normy".
Co ciekawe wielu zawodników, którzy poradzili sobie ze specyfiką O-portów jak np. John Isner czy David Ferrer, nota bene ten ostatni rzekomo został przymuszony do zmian, tak się zaadaptowali do tej technologii, że grają "pierwszymi ramami typu O-port" do dziś. Kwadratowe "okienka" malowane wokół eliptycznych O-portów to trzeba przyznać świetne maskowanie. Przynajmniej kiedy patrzymy na wewnętrzną stronę ramy.

Autor jednak troszeczkę nagina fakty... Sharapova radziła sobie bardzo dobrze z O-portami.
Nie mogło się obyć bez zareklamowania "najnowszego odkrycia", a dokładniej Pan Circo powiedział iż Prince w 2013 wypuści ramę z przelotkami z technologią umożliwiającą nadanie do 30% więcej rotacji. Pożyjemy, zobaczymy...
Piszę o tym nie bez powodu, otóż pamiętam otwartą dyskusję z przedstawicielem Prince'a, który na dość liczne hasła o odejście od O-portów lub chociaż wypuszczenie równolegle alternatywy dla tych, którzy za tym rozwiązaniem nie przepadają stwierdził iż Prince zawsze inwestuje i wdraża najnowsze, rewolucyjne technologie i nie przewidują zmian w ofercie...

Cóż, zdanie klientów to może było za mało, ale odcięcie firmy od ich $$$ już bardziej "zadziałało" na wyobraźnię.

Tak więc w przyszłym sezonie będziemy mieli ramy z tradycyjnymi przelotkami wraz z ramami typu O-port (spekulacja własna gdyż jak można przeczytać w artykule, CEO mówi tylko o wypuszczeniu ram z przelotkami i nie ma wzmianki o losie O-portów).