Regulamin forum
Ideą obecnego systemu organizacji działu jest zapewnienie użytkownikom przejrzystej nawigacji pośród licznymi tematami sprzętowymi obecnymi na forum.

Producentów sprzętu tenisowego, w tym rakiet, jest wbrew pozorom bardzo dużo jednakże zainteresowanie jak i dostępność ich produktów jest mocno ograniczone. Z tego względu zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnych folderów dla najczęściej omawianych rakiet, modele producentów, którzy nie mają osobnego folderu jak również tematy dotyczące innych kwestii np. sztywności i jej wpływu na moc rakiety etc. należy umieszczać w folderze "Pozostałe". Nie zdecydowaliśmy się na bardziej rozbudowaną "klasyfikację" aby nie było wątpliwości gdzie co umieszczać.

Życzymy miłej gry,
Redakcja TenisNET
Awatar użytkownika
kobbe66
Orator
Orator
Posty: 543
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:33
Lokalizacja: Piła

Head Graphene Instinct MP

Miał ktoś może styczność z tą ramą i może się podzielić wrażeniami? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
El Diablo
Wyłączono z użytku...
Posty: 20553
Rejestracja: 15 lut 2007, 12:57
Kontakt: Strona WWW

Re: Head Graphene Instinct MP

Hohvar takową nabył. Pewnie jakie trochę pogra to się wypowie ale póki co możesz poczytać o wrażeniach z gry tą ramą w jego blogu lub w temacie z jego sparingów z TomemPL.
Nie mogę odebrać telefonu, NIGDY!
Albo jestem na urlopie, albo na zwolnieniu, albo w delegacji, albo na spotkaniu.
Nie czytam e-maili ani nie oddzwaniam.
Zupełnie jak horyzont. Jestem bardziej koncepcją niż bytem cielesnym.
Awatar użytkownika
matirow
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 19 sty 2012, 22:13
Lokalizacja: Rybnik

Re: Head Graphene Instinct MP

Ja już pisałem na PW do hohvar żeby się dowiedzieć czegoś o ramie. Dostałem taką wiadomość. Jak piszę na dole poszukaj na Youtube recenzje i na forum recenzję Vivida.
Na rzetelną opinię za krótko grałem. W stosunku do Bio 500 (parę razy odbiłem) na pewno ma więcej teoret. mocy, jest stosunkowo dobrze manewrowalna (swingweight na poziomie 310 chyba). Jest sztywna, więc nie spodziewałbym się zbyt dobrej kontroli, ale mnie brakowało główne mocy przy niepełnym zamachu. I chyba to będzie mi zapewniała. Z drugiej strony, bio 500 więcej wybacza, nie wiem jaką masz technikę, ale na pewno Head jest bardziej wymagający pod tym względem. Jest więc zapewne bardziej prorozwojowa. raczej do gry z linii końcowej niż przy siatce.
Tyle na razie mogę napisać. Zobacz rec. na youtube, jest kilka. No i przczytaj rec. Vivida na temat starszego modelu, to prawie to samo.
Obrazek Biomimetic 500
Gracz leworęczny
NTRP 2.0
Awatar użytkownika
hohvar
Senior
Senior
Posty: 4343
Rejestracja: 17 gru 2011, 13:46
Lokalizacja: Baseline

Re: Head Graphene Instinct MP

Na razie grałem 3 razy, z oryginalnym naciągiem sklepowym. Jak wyczesany zobaczył ten naciąg, a raczej solidność chińskich stringmenów, to się dziwnie skrzywił jakby potrzebował dentysty. Dałem do wciągnięcia SP Poly Plasma, bo nic innego nie było, i jak się trochę bardziej z rakietą oswoję, skrobnę coś więcej.
Chaos również jest częścią gry (Rafael Nadal)
Grasz dobrze, ale niewłaściwie (Piotr Woźniacki)
Awatar użytkownika
Yhr1976
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 8 sie 2013, 23:51
Lokalizacja: Warszawa, Poznań

Re: Head Graphene Instinct MP

Mam od jakiegoś czasu tę rakietę, wyjątkowo z naciągiem sklepowym.

Ponieważ ma dużą moc własną, spróbuję coś pokombinować z naciągiem. Aczkolwiek mam minimalne doświadczenie z naciągami niestety.

Chciałem jej dodać ciut kontroli naciągiem - co sugerujecie dla tej rakiety?
Chroniczne poszukiwanie rakiety idealnej. Stadium zaawansowane.
Awatar użytkownika
hohvar
Senior
Senior
Posty: 4343
Rejestracja: 17 gru 2011, 13:46
Lokalizacja: Baseline

Re: Head Graphene Instinct MP

Gram Instinctem G od kilku miesięcy, z różnymi naciągami, teraz MSV Focus Hex i uważam, że ten naciąg sprawuje się przyzwoicie. Przede wszystkim nie traci tak szybko właściwości jak Pro`s Pro Vendetta, którą wcześniej wciągałem. Obecnie mam z siłą 23 kg i zastanawiam się, czy nie zejść jeszcze 1 kg.
Chaos również jest częścią gry (Rafael Nadal)
Grasz dobrze, ale niewłaściwie (Piotr Woźniacki)
Awatar użytkownika
bugaloo
Weteran
Weteran
Posty: 1951
Rejestracja: 16 paź 2010, 17:42
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Head Graphene Instinct MP

Panowie, a jak z komfortem? Czytałem, że "papierkowa" sztywność jest zawyżona w stosunku do odczuć (:].
Awatar użytkownika
hohvar
Senior
Senior
Posty: 4343
Rejestracja: 17 gru 2011, 13:46
Lokalizacja: Baseline

Re: Head Graphene Instinct MP

bugaloo pisze:Panowie, a jak z komfortem? Czytałem, że "papierkowa" sztywność jest zawyżona w stosunku do odczuć (:].
O, to ciekawe. A gdzie czytałeś?
Bo w sumie jest to możliwe, jedna z moich poprzednich rakiet to osławiony łamignat Babolat Pure Drive, który miał sztywność na poziomie 72, Instinct ma chyba 70. Grając tamtym, nabawiłem się przykrej kontuzji nadgarstka (ale miało to pewnie też związek z naciągiem). Z Instinctem nie mam (tfu!) na razie żadnych tego typu przygód, więc może faktycznie jest mniej sztywna niż piszą? Ja w każdym razie na komfort nie narzekam, a gram drutem poliestrowym.
Chaos również jest częścią gry (Rafael Nadal)
Grasz dobrze, ale niewłaściwie (Piotr Woźniacki)
Awatar użytkownika
bugaloo
Weteran
Weteran
Posty: 1951
Rejestracja: 16 paź 2010, 17:42
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Head Graphene Instinct MP

Może nie do końca poprawnie się wyraziłem. Chodziło mi o to, że rama wydaje się bardziej komfortowa niż wskazuje na to parametr sztywności :wink:. Sam długo odbijałem PDR'em i gdyby nie testy Luxilon'a, kto wie, może grałbym nim do dzisiaj (moc jednak uzależnia) (:].
Awatar użytkownika
Yhr1976
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 8 sie 2013, 23:51
Lokalizacja: Warszawa, Poznań

Re: Head Graphene Instinct MP

Wbrew pozorom, to nie jest sztywność nie do opanowania. Trzeba bardziej rotować piłkę i lepiej na nią wchodzić. Miałem okazję pograć kilkoma Babolatami sztywnymi i Instinct MP jest rzeczywiście mniej sztywny.
Chroniczne poszukiwanie rakiety idealnej. Stadium zaawansowane.
Awatar użytkownika
El Diablo
Wyłączono z użytku...
Posty: 20553
Rejestracja: 15 lut 2007, 12:57
Kontakt: Strona WWW

Re: Head Graphene Instinct MP

Yhr1976 pisze:Wbrew pozorom, to nie jest sztywność nie do opanowania. Trzeba bardziej rotować piłkę i lepiej na nią wchodzić.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisali koledzy.
Odnoszą się do sztywności w kontekście komfortu i potencjalnej "kontuzjogenności", a nie w ujęciu zbyt dużej dynamiki.
Nie mogę odebrać telefonu, NIGDY!
Albo jestem na urlopie, albo na zwolnieniu, albo w delegacji, albo na spotkaniu.
Nie czytam e-maili ani nie oddzwaniam.
Zupełnie jak horyzont. Jestem bardziej koncepcją niż bytem cielesnym.
Awatar użytkownika
Yhr1976
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 8 sie 2013, 23:51
Lokalizacja: Warszawa, Poznań

Re: Head Graphene Instinct MP

Ale po co mam czytać? Czy aby kolego nie przesadzasz z mądrowaniem się?
Jeśli tak widzisz swoją rolę moderatora na tym forum, to słabe.

Ja nie odnosiłem do "kontuzjogenności" a do sztywności ramy w zakresie dynamiki. Nie trzeba chyba być mistrzem intelektu aby to było jasne?

Nie muszę przecież koniecznie ciągnąć wątku bezpośrednio poprzedzających moją wypowiedź. To jest wątek dotyczący rakiety, w tym wypadku Head Graphene Instinct MP. I moja wypowiedź tej rakiety i tego aspektu, które chciałem poruszyć dotyczyła. Wg mnie Instinct MP da się opanować zdecydowanie łatwiej niż rakietę dajmy na to PureDrive Babolata. I o to w tej wypowiedzi mniej więcej chodziło.
Chroniczne poszukiwanie rakiety idealnej. Stadium zaawansowane.
Awatar użytkownika
PitS
PATHFINDER
PATHFINDER
Posty: 13064
Rejestracja: 9 sie 2007, 22:21
Lokalizacja: Kielce/Opoczno
Kontakt: Strona WWW

Re: Head Graphene Instinct MP

Yhr1976 pisze:Ale po co mam czytać? Czy aby kolego nie przesadzasz z mądrowaniem się?
Jeśli tak widzisz swoją rolę moderatora na tym forum, to słabe.

Ja nie odnosiłem do "kontuzjogenności" a do sztywności ramy w zakresie dynamiki. Nie trzeba chyba być mistrzem intelektu aby to było jasne?

Nie muszę przecież koniecznie ciągnąć wątku bezpośrednio poprzedzających moją wypowiedź. To jest wątek dotyczący rakiety, w tym wypadku Head Graphene Instinct MP. I moja wypowiedź tej rakiety i tego aspektu, które chciałem poruszyć dotyczyła. Wg mnie Instinct MP da się opanować zdecydowanie łatwiej niż rakietę dajmy na to PureDrive Babolata. I o to w tej wypowiedzi mniej więcej chodziło.
Od końca:
Jak nie ciągniesz wątku z postu poprzedzającego to go cytuj, nie będziemy zgadywać do czego post się odnosi.
Po drugie gdzie tu widzisz jakiekolwiek działania administracyjne EDa że się do nich odnosisz? Ostrzeżenie dostałeś, post Ci skasował?

Odniósł się do tego co zrozumiał z postu, teraz prostujesz co chciałeś przekazać bo przekaz był niejasny, ale to oczywiście wina EDa że źle zrozumiał. rotfl
Każdy ma prawo do wolnej, nieskrepowanej wypowiedzi, a granice dobrego smaku - zakładamy, że - każdy potrafi sobie postawić sam. Spór jest naturalną esencją forum internetowego, a różnice poglądów jego paliwem. Ważne jest jednak, aby nadmiar paliwa nie zdusił dyskusji. - YtB
Awatar użytkownika
pst
Weteran
Weteran
Posty: 1151
Rejestracja: 6 maja 2011, 10:45

Re: Head Graphene Instinct MP

Niby tak, ale odniosłeś się do poprzedniej wypowiedzi odnośnie sztywności, ale w innym kontekście czyli kwestii opanowania mocy sztywnej rakiety. Myślę, że można opanować nie tylko sztywnego Head'a czy Babolata ale np. można też opanować sztywnego Prince'a (miałem jednego RA 72 albo 74 w zależności od źródła). Można też opanować walenie pałką...

Nakupiłeś sporo ram na testy, co samo w sobie jest dobre i to jedyna słuszna droga - testowanie.
Jednak mądrowanie się czy nie (to pewnie lepiej ocenisz sam) - spróbuj pobyć dłuższą chwilę na forum, poczytać co kto ma do powiedzenia; może okaże się, że niektóre osoby mają większą wiedzę/doświadczenie w zakresie ram i coś na tym skorzystasz.

Sztywność nie tylko 'daje' więcej mocy rakiecie (zderzenia sprężyste itd. ) oraz wpływa znacznie na komfort gry i, u niektórych, na kontuzjogenność, ale również na tzw czucie ramy. Ale to pewnie wiesz więc nie będę się tu mądrował... :wink:

Fajnie, że chcesz się podzielić swoimi odczuciami po grze różnymi ramami, bo po to jest to Forum. Pisz więc o swoich odczuciach i wrażeniach bo to na pewno komuś się przyda.
Nie zrażaj się po jednym komentarzu, który Ci nie podpasował. Powodzenia :::gd::: .

ps______
Działania moderatorskie są zawsze oznaczone na zielono. Wypowiedzi osób funkcyjnych nie oznaczone kolorem zielonym są traktowane jako wypowiedzi zwykłego forumowicza. Regulamin się kłania ;-).
Beware of the Hologram.
It will trick us!
Awatar użytkownika
Yhr1976
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 8 sie 2013, 23:51
Lokalizacja: Warszawa, Poznań

Re: Head Graphene Instinct MP

Spoko panowie, jakiś zbyt czuły dziś byłem. Przepraszam jakby co. Forum fajne, przydatne i wbrew temu co piszę mądrowania się nie ma :).

Na drugi raz bardziej dokładnie opiszę jaki wątek ja ciągnę.
Chroniczne poszukiwanie rakiety idealnej. Stadium zaawansowane.
Awatar użytkownika
pst
Weteran
Weteran
Posty: 1151
Rejestracja: 6 maja 2011, 10:45

Re: Head Graphene Instinct MP

Yhr1976 pisze:Spoko panowie, jakiś zbyt czuły dziś byłem. Przepraszam jakby co. Forum fajne, przydatne i wbrew temu co piszę mądrowania się nie ma :)

Na drugi raz bardziej dokładnie opiszę jaki wątek ja ciągnę.
:::gd:::
Problem z forum jest taki że czytasz tekst. Bez intonacji, akcentu itp. co spłaszcza wypowiedź i często odbieramy go przez pryzmat swojego aktualnego nastroju. Ja tak mam.
Dlatego jak mnie wkurzy jakiś tekst odpisuję drugiego dnia. Prawie zawsze pomaga ;-).

Czekamy na opis innych wrażeń z pozostałych ram. :)
Beware of the Hologram.
It will trick us!

Wróć do „Head”