Regulamin forum
Ideą obecnego systemu organizacji działu jest zapewnienie użytkownikom przejrzystej nawigacji pośród licznymi tematami sprzętowymi obecnymi na forum.

Producentów sprzętu tenisowego, w tym rakiet, jest wbrew pozorom bardzo dużo jednakże zainteresowanie jak i dostępność ich produktów jest mocno ograniczone. Z tego względu zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnych folderów dla najczęściej omawianych rakiet, modele producentów, którzy nie mają osobnego folderu jak również tematy dotyczące innych kwestii np. sztywności i jej wpływu na moc rakiety etc. należy umieszczać w folderze "Pozostałe". Nie zdecydowaliśmy się na bardziej rozbudowaną "klasyfikację" aby nie było wątpliwości gdzie co umieszczać.

Życzymy miłej gry,
Redakcja TenisNET
deathspike
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 wrz 2008, 18:34

Dunlop Tempo 100

Witam.

Jestem początkującym graczem i zdecydowałem się na zakup rakiety Dunlop Tempo 100. Co sądzicie o tym wyborze? Czy jest to sprzęt dobry dla początkującego i pozwoli mi rozwijać swoje umiejętności?

http://www.forehand.pl/index.php?p248,d ... owosc-2007

Czy rakieta nie jest podrabiana? Dziwne wydaje się, żeby przcenili z 329zł na 239zł...
koleżka
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 393
Rejestracja: 2 paź 2007, 21:52

Re: Dunlop Tempo 100

Ta...bardzo dziwne :lol:

Na forehand.pl to raczej nie Allegro, żeby Ci podróby wciskali.
Awatar użytkownika
jazon
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2008, 13:55

Re: Dunlop Tempo 100

Deathspike widzę spiskowa teoria świata : ) Po 1 sklep renomowany, po 2 taka przecena to nic wielkiego, standardzik. Ja np. na tenispro dorwałem rakietę przecenioną z 729zł na 359zł i jest mi z nią dobrze 8)[/color]
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2008, 22:33 przez jazon, łącznie zmieniany 3 razy.
deathspike
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 wrz 2008, 18:34

Re: Dunlop Tempo 100