Awatar użytkownika
wyczesany
Ludzkie oblicze Władzy
Ludzkie oblicze Władzy
Posty: 7930
Rejestracja: 8 paź 2008, 15:12

Dunlop Hot Melt 200G XL

Obrazek
Dane techniczne:
Długość: 69,85cm (27,5 cala)
Główka: 613cm^2 (95cali^2)
Waga z naciągiem: 318g
Balans z naciągiem: 9HL
Rama: prosta, 20mm
Układ strun: 16x18
Sztywność: 56
Swingweight: 303
Konstrukcja: Hot Melt Braided Graphite

Siła:
Jak dla mnie w tej rakiecie jest zachowany idealny kompromis pomiędzy mocą a kontrolą. Zarówno agresywny baseliner jak i allrounder znajdą coś dla siebie. Winnery z końcowej to nic nadzwyczajnego.

Serwis\smecz:
Zarówno pierwszy i drugi serwis wchodzą bardzo dobrze, być może jest to zasługa przedłużenia o 0,5 cala, ale ciężko mi to stwierdzić. Myślę, że w moim przypadku nie, ponieważ na tym poziomie nie łapię piłki regularnie w tym samym miejscu. Zagranie przyzwoitego płaskiego serwisu jak i z rotacją nie jest szczególnie trudne.

Gra z linii końcowej:
Jak już wspomniałem rakieta ma (w moim odczuciu) wystarczająco dużo mocy dla baselinera, umożliwia atak jak i efektywną obronę, wybacza zaskakująco dużo, jednak mam wrażenie, że "ciągnie" ją do siatki.

Gra rotacjami/płaska
Połączenie rzadkiego przeplotu (16x18) i główki średniej wielkości poskutkowało przyzwoitym dostępem do rotacji. Można bez problemu puszczać topspinowe baloniki i szybkie płaskie piłki. Trzeba jednak pamiętać, że nie jest to rakieta w której nacisk położono na grę rotacjami, na balonikach daleko się nie zajedzie. Powiem bez bicia, że mi gra rotacjami sprawia duży problem, zagram tak około 5 piłek, które ledwo przelecą za siatkę, a same rotacje nie są duże. Natomiast przy serwisie potrafię nadać dobrą (jak na mnie) rotację, zdarzają się nawet kicki które na linii końcowej trzeba odbierać z wysokości >1,6m jednak to rzadkość.

Gra przy siatce:
Przedłużenie może sprawić niektórym problem, ja dość rzadko chodzę do siatki, głównie żeby skończyć lub zepsuć. Mimo to mogę śmiało powiedzieć, że rakieta nie przeszkadza przy woleju da się zagrać precyzyjnie i mocno, ale trzeba wykazać się przyzwoitymi umiejętnościami.

Manewrowość:
Rakieta nie jest lekka (318g), ale mocny balans na rączkę (9HL) robi swoje. Bez problemu można wywijać rakietą niczym Zorro szpadą, szczególnie na linii końcowej, przy siatce masa daje o sobie znać, lecz stosunkowo szybko można się do niej przyzwyczaić.

Czucie:
Bardzo dobre dzięki połączeniu cienkiej ramy i niskiej sztywności. Piłkę wyraźnie czuć na strunach, a uderzenia są "soczyste". Moim zdaniem rama bardzo dobrze "dogaduje się" z miękkimi naciągami np.: Topspin Cyber Power (Blue), Pro's Pro Vendetta czy Pro's Pro Black Out.

Ocena w skali 0-10
Gra z linii końcowej: 8-
Wolej: 8-
Kontrola: 8
Stabilność: 8+
Czucie: 9
Manewrowość: 7+
Gra rotacjami: 7
Gra płaska: 8+

Przeznaczenie: od NTRP 3.5 można brać.

O mnie:
NTRP: 2.5
Styl gry: allrounder ze wskazaniem na końcową linię
FH: od eastern do western
BH: semiwestern (jednoręczny)
Serwis: od kontynentalnego do semiwestern (BH)


Źródło obrazka: http://www.thetennisspot.net
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 09:16 przez wyczesany, łącznie zmieniany 1 raz.
Prezes fanklubu Staśka :D

Wróć do „Rakiety”