Awatar użytkownika
rafbat
Weteran
Weteran
Posty: 1331
Rejestracja: 11 sty 2014, 18:18
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Ostrzeżenie dla Delbonisa

Do ciekawej sytuacji doszło w półfinale Delbonis vs. Schwartzman w Stambule. Na boisko wbiegł sierściuch, zwany kotem. Delbonis uderzył w niego piłką, chociaż to chyba za dużo powiedziane - po prostu posłał lekką piłkę w jego kierunku celem przegonienia go z kortu i dostał za to ostrzeżenie. Nie znam się tak szczegółowo na tych wszystkich regulaminach, etc. więc stąd moje pytanie, czy Delbonis zasłużenie dostał ostrzeżenie za czyn ukazany w poniższym filmie? Co o tym myślicie? Sędzia postąpił słusznie, czy to już przesada, bo raczej do organizatora powinno się wysnuwać pretensje za dopuszczenie do takiej sytuacji?

https://www.youtube.com/watch?v=AP_nVzwn2_w
Wilson Pro Staff 97
Wilson Revolve 1.25/Babolat Pro Hurricane Tour 1.25 - 27/26 kG
----------------------------------------
Head Graphene 360+ Extreme Pro
Wilson Revolve 1.25 26,5/26 kG
Awatar użytkownika
Gary
Baby do garów!
Baby do garów!
Posty: 9345
Rejestracja: 13 sie 2007, 14:36
Lokalizacja: Wieś przyklasztorna

Re: Ostrzeżenie dla Delbonisa

Moim zdaniem słusznie. Zastrzegam, że nie opieram się tu na przepisach tenisowych, a jedynie na logice. Walnięcie piłką w kota też jest swego rodzaju niesportowym zachowaniem, coś jak rzut rakietą czy bluzganie, a za to jest ostrzeżenie. Podobną sytuację kojarzę z piłki nożnej - tam zawodnik, który kopnął kibica, który wtargnął na murawę dostał czerwoną kartkę za niesportowe zachowanie.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor

"Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce." - Sir Matt Busby

"Pater postanowił zapytać swoją siostrzenicę o znaczenie wyrazu "real", który jemu samemu kojarzył się z przepłacanymi, narcystycznymi i metroseksualnymi piłkarzami ze stolicy Hiszpanii." - Krajewski, Czubaj, "Róże cmentarne"
Awatar użytkownika