Awatar użytkownika
gural_91
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 384
Rejestracja: 11 lut 2008, 08:45
Lokalizacja: Rzeszów

Babolat Pure Storm Tour GT - 4 węzły

Ma ktoś pomysł jak wciągnąć tą rakietę na 4 węzły? Gram tak już od ponad 3 lat i naciąganie na 2 węzły nie bardzo mi pasuje.. Mam wrażenie, że naciąg zdecydowanie bardziej wtedy traci naprężenie i ostatnie półtorej godziny gry przed jego pęknięciem to jest męczarnia... Przy naciąganiu z dwóch kawałków nie ma aż takiej różnicy. Tyle, że niestety ale w tej rakiecie jest coś za mało grommetów na węzły. Licząc, że kończę piony dwoma węzłami na górze to zostają mi tam tylko dwie szersze przelotki - obie na poziomach i żeby naciągnąć poziome od główki muszę zrobić guza na strunie poziomej która jeszcze nie jest naciągnięta, a co za tym idzie muszę strunę która ma służyć za guza przytrzymać jedną łapką przez co przy naciąganiu trzech strun mam do dyspozycji tylko jedną łapkę z jednej strony (więc, żeby przytrzymać drugą strunę muszę ja wyjąć z podstawki i użyć jej jako lotnej) co nie jest ani wygodne ani do końca dokładne.
Awatar użytkownika
napalm
Zaobrączkowany!
Zaobrączkowany!
Posty: 1821
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:29

Re: Babolat Pure Storm Tour GT - 4 węzły

Rakiety na oczy nie widziałem, ale sprawdziłem w szybkim poradniku jak to powinno wyglądać (hipotetycznie). Przy naciąganiu pionów zostawiasz wolne 8T i 8B. Wiążesz węzły od pionów na górze, w 6T. Węzeł startowy do crossów zaczynasz na 7B i wchodzisz w 8B. Czyli jedziesz od serca do główki. Crossy odcinasz na 11T. Chociaż ja bym odciął na 9T.
Za poprawność nie ręczę.

T- top - góra
B - bottom -dół
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Awatar użytkownika
gural_91
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 384
Rejestracja: 11 lut 2008, 08:45
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Babolat Pure Storm Tour GT - 4 węzły

napalm pisze:Czyli jedziesz od serca do główki.
Gdyby wciąganie od serca do główki było poprawne to nie byłoby tego pytania tutaj :).