Awatar użytkownika
Gary
Baby do garów!
Baby do garów!
Posty: 9345
Rejestracja: 13 sie 2007, 14:36
Lokalizacja: Wieś przyklasztorna

Re: Obsługa w Protenis

napalm pisze:Czyli, w skrócie, skąd Starszy Pan ma wiedzieć jak delikwent gra i czy w ogóle gra?
Mnie widział na jakimś turnieju GPWA, ktoś z jego znajomych też mnie chwalił.
Co do innych - nie wiem, ale do tych, którzy potrafią grać odnosi się mniej autorytatywnie niż do tych słabszych. Oczywiście jest to moja obserwacja, a dotyczy tylko ułamka promila obsłużonych klientów, więc może to być zupełnie nietrafiony.
napalm pisze:Jeszcze tylko gdybyś mógł wytłumaczyć związek logiczny pomiędzy jakością gry a sposobem obsługi? rotfl
Teoretycznie nie powinien istnieć taki związek, bo biznesowo to kiepskie podejście. Ale ja też tak mam, że lepiej się odnoszę do tych dobrych, a nie do leszczy. rotfl Dlatego pod pewnym względem go rozumiem. Mnie też jak gadam powiedzmy o piłce z kimś, kto się zna, to dyskutuję poważnie i grzecznie, a jak widzę, że delikwent nie ma pojęcia o temacie, to ironizuję i dość ostro staram się narzucić mu swoje zdanie. Niby on jako sprzedawca nie powinien tak robić, choć z drugiej strony - jak ktoś jest już ukształtowanym graczem, to pewnie ma swoje preferencje, raczej ich nie zmieni, więc nie ma sensu się mądrzyć, bo raczej się go nie przekona, jeśli już to argumentami, nie mądrzeniem. Za to jak ktoś pojęcia nie ma, to można go trochę ukształtować pod swoje poglądy.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor

"Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce." - Sir Matt Busby

"Pater postanowił zapytać swoją siostrzenicę o znaczenie wyrazu "real", który jemu samemu kojarzył się z przepłacanymi, narcystycznymi i metroseksualnymi piłkarzami ze stolicy Hiszpanii." - Krajewski, Czubaj, "Róże cmentarne"
Awatar użytkownika
PitS
PATHFINDER
PATHFINDER
Posty: 13064
Rejestracja: 9 sie 2007, 22:21
Lokalizacja: Kielce/Opoczno
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Zgadzam się z Napalmem i jednocześnie z Garym. To co zaobserwowałem w 10 letniej bytności na forum i kortach tenisowych i co wolno mi powiedzieć publicznie (choć z rozsądkiem nie miałoby to nic wspólnego) w przypadku sprzedawcy jest niedopuszczalne.

Ksiądz nie może zdradzić tajemnicy spowiedzi a sprzedawca nie może dać poznać że ma określony stosunek do klienta.
Każdy ma prawo do wolnej, nieskrepowanej wypowiedzi, a granice dobrego smaku - zakładamy, że - każdy potrafi sobie postawić sam. Spór jest naturalną esencją forum internetowego, a różnice poglądów jego paliwem. Ważne jest jednak, aby nadmiar paliwa nie zdusił dyskusji. - YtB
Awatar użytkownika
htb
Senior
Senior
Posty: 3294
Rejestracja: 10 wrz 2009, 15:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obsługa w Protenis

Ja z tym sklepem mam podobnie jak Gary, mimo że graczem jestem marnym w porównaniu do niego i starszy pan mnie nie zna. Ale zawsze jak tam jestem to trafiam na niego. I moim zdaniem to bardzo sympatyczny gość, który doradzi i z którym można pogadać o tenisie i nie tylko :). I nigdy mi się nie zdarzyło żeby się mądrował :). Ostatnio wpadłem tam na 5 minut obejrzeć jedną rakietę a spędziłem prawie godzinę, właśnie na rozmowach z "dziadkiem" :).
Obrazek
_____
Awatar użytkownika
wyczesany
Ludzkie oblicze Władzy
Ludzkie oblicze Władzy
Posty: 7930
Rejestracja: 8 paź 2008, 15:12

Re: Obsługa w Protenis

Ja również nie mam złych doświadczeń z PT, zdarzało się, że nie mieli tego co sobie upatrzyłem, ale zawsze albo dzwonili, albo pisali maila i jeśli się zgodziłem na zmianę to towar dostawałem bardzo szybko.
Prezes fanklubu Staśka :D
Awatar użytkownika
karjar
Weteran
Weteran
Posty: 1250
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Ja czasem robię tam zakupy, głównie kupuję naciągi, bowiem mają szerokie spektrum. I powiem jedno, wolę nie spotykać tego starszego jegomościa, co jest niestety trudne. Abstrahując od tego, że każdy (sic!), każdy mój wybór, krytykuje, to w sposób tak niekompetentny, że chce mi się wyjść. I wychodzę. :D Byłem tam ostatnio, wchodzę, patrzę, jest dobrze, za ladą ten drugi młodszy jegomość, chyba szef, starszego nie widzę, lecę na naciągi, za "ladą" jakiś młody, walę, proszę tego, czerwonego. Nagle zza pleców "Kto Panu to doradził? Oni w piwnicy to robią? Nie testował Pan wielu naciągów , które mamy... Proszę tu cała kolekcja Babolata." Zupełnie bez pytania, co, jak, dlaczego, jak zwykle zresztą. I już chciałem umykać, gdy włączył się ten drugi Pan, rzeczowo zapytał, co i jak gram, jak rama, że OK może być to, co chciałem, ale proponuje mi Polybreaka za dobrą cenę z dodatkowym rabatem i wszak, jak nie będzie halo to przecież mogę wrócić do poprzedniego wyboru. Kupiłem i jest super, rewelacyjny naciąg w mojej ramie.
Reasumując PT to świetne źródło naciągów, czasem odzieży, ale trzeba być przygotowanym na niekonwencjonalne zagrania marketingowo-sprzedażowe.
NTRP 4
Prince Phantom Pro 100
"Mogę zaakceptować moją porażkę, każdy jej kiedyś doznaje. Ale nie zaakceptuję, że nie próbowałem" - Michael Jordan
"Jeśli ktoś mówi, że jestem lepszy, niż Roger, to myślę, że ta osoba nie wie nic o tenisie" - Rafa
Awatar użytkownika
zNei
Orator
Orator
Posty: 547
Rejestracja: 26 gru 2010, 00:09
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Nie miałem jeszcze okazji by odwiedzić sklep, jednak zawsze korzystam z tego serwisu prze zamówieniach internetowych. Bardzo profesjonalnie, bezbłędnie i szybko! :::gd:::
Awatar użytkownika
Gary
Baby do garów!
Baby do garów!
Posty: 9345
Rejestracja: 13 sie 2007, 14:36
Lokalizacja: Wieś przyklasztorna

Re: Obsługa w Protenis

PitS pisze:Zgadzam się z Napalmem i jednocześnie z Garym. To co zaobserwowałem w 10 letniej bytności na forum i kortach tenisowych i co wolno mi powiedzieć publicznie (choć z rozsądkiem nie miałoby to nic wspólnego) w przypadku sprzedawcy jest niedopuszczalne.

Ksiądz nie może zdradzić tajemnicy spowiedzi a sprzedawca nie może dać poznać że ma określony stosunek do klienta.
Toteż ja od początku rozgraniczam dwie kwestie: profesjonalizm, który możliwe, że leży u tego pana i to, że jako człowiek niepokorny, mało dyplomatyczny go rozumiem. Sam też mówię często coś, co powinienem przemilczeć, ale ja tak nie potrafię. Oczywiście chodzi o 2 różne sprawy, bo ja tak robię, gdy coś mi się nie podoba, a ten pan - gdy chce pokazać, że zna się lepiej niż klient, ale pewnie czasem tak jest rzeczywiście. Ja, jak już pisałem, nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Zawsze mi pomagał, gdy tego chciałem, ale się nie narzucał.

Dziwi mnie natomiast doświadczenie Karjara. Uważam go za człowieka konkretnego, który wie, czego chce, a takim ten pan raczej się nie narzuca, przynajmniej tak mi się wydawało.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor

"Nie jest dyshonorem przegrywać kiedy w grę wkłada się całe swoje serce." - Sir Matt Busby

"Pater postanowił zapytać swoją siostrzenicę o znaczenie wyrazu "real", który jemu samemu kojarzył się z przepłacanymi, narcystycznymi i metroseksualnymi piłkarzami ze stolicy Hiszpanii." - Krajewski, Czubaj, "Róże cmentarne"
Awatar użytkownika
karjar
Weteran
Weteran
Posty: 1250
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Gary pisze:
Dziwi mnie natomiast doświadczenie Karjara. Uważam go za człowieka konkretnego, który wie, czego chce, a takim ten pan raczej się nie narzuca, przynajmniej tak mi się wydawało.
No właśnie, ja też nie wiem, czemu tak się dzieje. Za każdym razem jego"sugestie" odbieram, jako krytykę moich wyborów.
NTRP 4
Prince Phantom Pro 100
"Mogę zaakceptować moją porażkę, każdy jej kiedyś doznaje. Ale nie zaakceptuję, że nie próbowałem" - Michael Jordan
"Jeśli ktoś mówi, że jestem lepszy, niż Roger, to myślę, że ta osoba nie wie nic o tenisie" - Rafa
Awatar użytkownika
ppeter
Senior
Senior
Posty: 4949
Rejestracja: 18 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Obsługa w Protenis

Wydaje mi się, że on po prostu ma taki sposób komunikowania się, natomiast jeżeli przejdzie się nad tym do porządku dziennego i zacznie rzeczową rozmowę to nie ma problemu i ja byłem zadowolony z obsługi.
Trochę denerwująca jest ta swoista schizofrenia cenowa, czasami cena "półkowa" jest inna od internetowej i zaczyna się ustalanie co i jak.
Obrazek
Super G V1 Pro
NTRP - 4.0
Sam fakt istnienia prawa o ochronie uczuć religijnych jest najlepszym dowodem tego, że religie by nie przetrwały w warunkach prawdziwej wolności myśli i słowa.
"Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie?!".
Lemmy
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 297
Rejestracja: 11 sty 2009, 19:18

Re: Obsługa w Protenis

Dziś sprawdziłem pocztę i znalazłem maila ze sklepu z przeprosinami i informacją o dorzuconym dodatkowym gratisie.
Miło z ich strony, choć ciągle nie wiem, czy przekona mnie to do kolejnych zakupów w Protenisie.
Demon of the Fall
Awatar użytkownika
grzeszajac
Orator
Orator
Posty: 504
Rejestracja: 20 lis 2011, 20:51
Lokalizacja: Łańcut

Re: Obsługa w Protenis

Byłem tam kilka dni temu na zakupach i spotkałem tego pana... Przez tego pana zostałem obsłużony i wyszedłem bardzo zadowolony ze sklepu z zakupami, mimo, że nie wszystko było w sklepie co wypatrzyłem w sklepie internetowym. Co do pana - myślę, że należy do tych właścicieli - sprzedawców, którzy wychodzą z założenia, że najlepiej obsłużą, doradzą klientowi i czasem może to być przez niektórych klientów źle odebrane, szczególnie tych którzy wiedzą czego chcą a na takich nie wyglądają ;-)...
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Obsługa w Protenis

Ja tam nigdy nie byłem, człowieka nie widziałem. Myślę jednak, że szybko byśmy się dogadali, kwestia doświadczenia i wiedzy (bez przesadnej skromności z mojej strony :P).
Myślę, że warto pamiętać, iż środowisko ludzi tenisa, jak i inne, ma swoją specyfikę, rytuały itd.
Jest też dość zamknięte, ludzie się znają.
Nie zdobędzie się w nim szacunku czy posłuchu bez umiejętności, takie to środowisko jest.
Gdy się nie ma odpowiedniego poziomu własnej gry to się będzie najwyżej pozytywnie tolerowanym. Dla nas tenisistów to OK, ale jak ktoś patrzy z boku to się burzy, że my, tenisiści, to banda bufonów.
Co więcej, nie trzeba kogoś oglądać na korcie by po sposobie bycia, ruchach, zachowaniu określić czy to gracz czy grajek. Nie będę się tu wdawał w konkrety, trochę by to zajęło.
Myślę, że ten facet swoje wie, wchodzi klient i raz dwa ocenia z kim ma do czynienia. Zachowuje się jak wielu ludzi tenisa ...
Jak weryfikacja jest "negatywna" to jest opryskliwy czy wyniosły, jak "pozytywna" to jest wzajemny szacunek.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P
Awatar użytkownika
karjar
Weteran
Weteran
Posty: 1250
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Vivid pisze:Ja tam nigdy nie byłem, człowieka nie widziałem. Myślę jednak, że szybko byśmy się dogadali, kwestia doświadczenia i wiedzy (bez przesadnej skromności z mojej strony :P).
Myślę, że warto pamiętać, iż środowisko ludzi tenisa, jak i inne, ma swoją specyfikę, rytuały itd.
Jest też dość zamknięte, ludzie się znają.
W Warszawie jest różnie. Kwestia klubu, kortów, sklepu. Kogoś się zna, o kimś się słyszało, ale konkretnie to już zwykle niewiadoma.
Vivid pisze:Nie zdobędzie się w nim szacunku czy posłuchu bez umiejętności, takie to środowisko jest.
Nie wiem czemu, ale jakoś kojarzę to z moim postem. Nie chodzi o posłuch, uznanie, zwłaszcza u o osoby, której zdanie kompletnie mnie nie interesuje. Chodzi o komfortowe zakupy.
Vivid pisze:Co więcej, nie trzeba kogoś oglądać na korcie by po sposobie bycia, ruchach, zachowaniu określić czy to gracz czy grajek. Nie będę się tu wdawał w konkrety, trochę by to zajęło.
Poproszę, bo to zabawne nawet jest.
Vivid pisze:Myślę, że ten facet swoje wie, wchodzi klient i raz dwa ocenia z kim ma do czynienia. Zachowuje się jak wielu ludzi tenisa ...
Jak weryfikacja jest "negatywna" to jest opryskliwy czy wyniosły, jak "pozytywna" to jest wzajemny szacunek.
Nigdzie nie mam takiego problemu z weryfikacją, tylko u niego. Widać jeden z lepszych fachowców. Ciebie by pewnie od razu rozpoznał, jako ziomala.
NTRP 4
Prince Phantom Pro 100
"Mogę zaakceptować moją porażkę, każdy jej kiedyś doznaje. Ale nie zaakceptuję, że nie próbowałem" - Michael Jordan
"Jeśli ktoś mówi, że jestem lepszy, niż Roger, to myślę, że ta osoba nie wie nic o tenisie" - Rafa
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Obsługa w Protenis

Karjar, za dużo ciśnienia w tym wszystkim. Nakręcasz się jak budzik, dzwonić zaczniesz, Rodzina się wkurzy ... ;)
Nie pasuje to nie wchodzić. To chyba proste? Masz choćby Strefę Tenisa w W-wie.
Facet może przenosi nawyki kortowe do biznesu, jego błąd.
Też uważam, że sprzedawca powinien zainteresować się klientem ale w zakresie pytania czy może pomóc. Jak klient dziękuje to koniec. A już niedopuszczalnym jest komentowanie samodzielnego wyboru klienta w taki sposób jak opisujecie.
Owszem, dobry i fachowy sprzedawca powinien reagować jak widzi, że klient wybiera źle.
Ale należy to zrobić z wyczuciem.
Mamy na forum kilku handlowców to pewnie mogą powiedzieć jak to się robi. Poza tym samemu można na to wpaść, Nobla za to nie dają ... :)

A tak dla Twojej informacji. Graczy w danym mieście można podzielić na:
1. tych co grają w zamkniętym, małym gronie - nikt ich nie zna, niektórzy widują :)
2. tych co grywają regularnie w danym klubie - tu też znają ich tylko klubowicze.
3. ludzie, którzy faktycznie siedzą w tym środowisku, grają z wieloma ludźmi, bardzo regularnie, w różnych miejscach, spotykają się i poza kortem. Ci ludzie doskonale się znają nawet jak nie grywają ze sobą. Co więcej, nieraz się znają latami i potrafią nie znać nazwiska jeden drugiego ... :). Ale pokaż jednego drugiemu i sporo mogą o sobie powiedzieć.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P
Awatar użytkownika
JCz
Ostatnia Instancja
Ostatnia Instancja
Posty: 1696
Rejestracja: 2 maja 2005, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Moje skojarzenia z tym Panem są pozytywne - ot gawędziarz i tyle. Tenis to jego życie, w temacie może nawijać godzinami. Ja bym na Twoim miejscu Vivid nie ryzykował wdawania sie z nim w dyskusję rotfl.
Ja nie mam z Nim problemu, ponieważ zachodzę do sklepu w konkretnym celu i z żadnych "porad" nie muszę korzystać. Ale wiedzę tenisową ma i wielu niedoświadczonych amatorów z pewnością na Jego doradztwie skorzystało.
Moja rada - gdy komuś nie odpowiada sposób odnoszenia się tego Pana do klienta wystarczy podziękować za jego obsługę i zwrócić się do którejś z sympatycznych blondynek pracujących w tym sklepie ;-P.
Ale będzie miał minę rotfl.
Pacific X-Force 295
Redakcja Tenis NET
Sprzęt | Blog
Ulubiona tenisistka :)
Awatar użytkownika
iamtheway
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 8 lip 2011, 17:30

Re: Obsługa w Protenis

Ja jak na razie jeden raz byłem w tym sklepie z kumplem, żeby pomóc mu wybrać rakietę. Oczywiście był tam ten pan, więc moja pomoc była zbędna rotfl. A tak na poważnie to był dość przydatny jak i reszta obsługi, zwłaszcza że cen nie było na większości sprzętu i trzeba było sprawdzać na zapleczu. Kumpel trochę niezdecydowany więc wysłuchał porad sprzedawcy, potem mu zawęziłem trochę wybór i dostał jeszcze rabat na buty. Ogólnie nie mogę nic zarzucić obsłudze i chętnie tam zajrzę jak będę czegoś potrzebował.
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Obsługa w Protenis

JCz pisze: Ale będzie miał minę rotfl.
Skąd wiesz? Jak taki ambitny to lifting sobie walnie i będzie stawał w szranki z tymi blondynkami rotfl.
Uśmiechaj się, to nieźle wkurza ludzi :)
Lepiej na korcie mądrze stać niż po nim głupio biegać ;)
Skuteczność tenisa zależy od tego jak szybko i jak mocno zrobisz przeciwnika w ch..ja :P
Awatar użytkownika
Mazzakollo
Weteran
Weteran
Posty: 1609
Rejestracja: 6 paź 2010, 21:49

Re: Obsługa w Protenis

Tak narzekacie na ten sklep, narzekacie, ale cieszcie się, że taki sklep w ogóle macie :-). U mnie jest tylko Decathlon i Intersport, gdzie wyboru nie ma żadnego, a sprzedający w ogóle nic nie wiedzą o sprzęcie.
A jednak fajnie jest móc sobie przed kupnem pooglądać, pomacać daną rzecz a potem samemu zanieść ją do domku. Kupowanie przez Internet nie ma tego klimatu :-).
To świat nas zmusza do buntu. Chcę walczyć o swoje życie!
2x Wilson ProStaff 6.0 Hyper Carbon 95 @ Pro Hurricane.
Lemmy
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 297
Rejestracja: 11 sty 2009, 19:18

Re: Obsługa w Protenis

Ale ma klimat otwierania paczki. Magia. Jak w Wigilię ;-P
Demon of the Fall
Awatar użytkownika
PitS
PATHFINDER
PATHFINDER
Posty: 13064
Rejestracja: 9 sie 2007, 22:21
Lokalizacja: Kielce/Opoczno
Kontakt: Strona WWW

Re: Obsługa w Protenis

Lemmy pisze:Ale ma klimat otwierania paczki. Magia. Jak w Wigilię ;-P
rotfl
:::gd::: :::gd::: :::gd:::
Każdy ma prawo do wolnej, nieskrepowanej wypowiedzi, a granice dobrego smaku - zakładamy, że - każdy potrafi sobie postawić sam. Spór jest naturalną esencją forum internetowego, a różnice poglądów jego paliwem. Ważne jest jednak, aby nadmiar paliwa nie zdusił dyskusji. - YtB

Wróć do „Zakupy - procedury, porady, problemy”