Awatar użytkownika
marija.
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip 2011, 12:55
Lokalizacja: Sierpc

Jaki naciąg dla słabej ręki?

Witam! Na wstępie przepraszam za nowy wątek i jeżeli będzie taka potrzeba proszę o właściwe podpięcie go. :wink:

2 lata temu wymieniłam rakietę grając do tej pory naciągiem fabrycznym i chciałabym go wreszcie wymienić na coś dzięki czemu będę uderzać mocniej. Nie zależy mi na kontroli bo nie w tym problem, chodzi mi tylko o zwiększenie siły. Stąd moje pytanie - jaki naciąg możecie mi polecić drodzy Forumowicze? Z jaką siłą go naciągać by osiągnąć pożądany efekt? Dodam, że gram od 6 lat amatorsko aczkolwiek dość regularnie. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
ppeter
Senior
Senior
Posty: 4949
Rejestracja: 18 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Jaki naciąg dla słabej ręki?

Co to za rakieta?
Obrazek
Super G V1 Pro
NTRP - 4.0
Sam fakt istnienia prawa o ochronie uczuć religijnych jest najlepszym dowodem tego, że religie by nie przetrwały w warunkach prawdziwej wolności myśli i słowa.
"Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie?!".
Awatar użytkownika
marija.
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip 2011, 12:55
Lokalizacja: Sierpc

Re: Jaki naciąg dla słabej ręki?

Head Youtek IG Prestige oraz Ti.Tour, też chciałabym naciągnąć.
Awatar użytkownika
wyczesany
Ludzkie oblicze Władzy
Ludzkie oblicze Władzy
Posty: 7930
Rejestracja: 8 paź 2008, 15:12

Re: Jaki naciąg dla słabej ręki?

Po pierwsze proszę nie dublować postów, jeśli któryś z forumowiczów będzie miał coś do napisania to to zrobi.

Po drugie, Prestige to za trudna rakieta "dla słabej ręki", po prostu rakieta jest nastawiona na kontrolę, a nie na moc. Na start polecę mój ulubiony naciąg- MSV Focus Hex + 38 z małą siłą 22/21 lub 21/20. Jeśli chcesz coś tańszego zajrzyj do oferty Pro's Pro, tu moim faworytem jest Vendetta, wciągnij z podobną siłą jak MSV.
Prezes fanklubu Staśka :D
Awatar użytkownika
marija.
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip 2011, 12:55
Lokalizacja: Sierpc