Tomkyw
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 1 sie 2011, 22:13

NTRP 3,0-3,5?

1. Subiektywnie NTRP 3,0-3,5;
2. Jestem samoukiem, zero współpracy z trenerem. Grałem dość regularnie jakieś 8 lat temu z kumplem o podobnych umiejętnościach (chciałbym do tego wrócić). Forehand jednoręczny, backhand oburęczny czasem wychodzi fajne minięcie "jednoręczne", ale nie czuje się komfortowo z tym uderzeniem. Nie mam ulubionej części kortu, lubię grę kombinacyjną.
3. Zdecydowanie allrounder.
4. Równy lub delikatny na rączkę.
5. Do tej pory Head Aspire 660 jej charakterystyka to
Head Size: 660sq inches
Length: 27inches
Composition: Graphite
Frame Technology: Head Graphite Wide Body
Grip size: 4 3/8 nie mam jej w domu także dane z netu nieweryfikowane z rakietą.
6. Na początku wyzwanie z możliwością rozwoju, po jakimś czasie satysfakcja, że odbicia są precyzyjne, technika lepsza, a siła większa.
Dziękuję za rady.
7. Lekko trudna.
8. Około 300 pln.

Poczytałem trochę forum i widzę, że dużo pozytywnych opinii jest nt. Dunlopa Aerogel 5Hundred. Skłaniam się ku wersji cięższej Tourowej - czy słusznie?
Jeśli nie ten Dunlop, to jaka inna rakieta byłaby dla mnie dobra i konkurencyjna dla tego Dunlopa?
Head Speed MP
Dunlop AG 4D 3hundred Tour
Awatar użytkownika
SevenUP
Senior
Senior
Posty: 2093
Rejestracja: 7 sie 2009, 13:57

Re: NTRP 3,0-3,5?

Raczej skłaniałbym się bardziej do 4D/AG 300 z Dunlopów.
Prince Textreme Tour 100 310
Tomkyw
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 1 sie 2011, 22:13

Re: NTRP 3,0-3,5?

SevenUP pisze:Raczej skłaniałbym się bardziej do 4D/AG 300 z Dunlopów.
Czemu tak sądzisz jest wiele opinii, że 500 jest dedykowana do gry na każdym etapie "kariery" gracza.
Poza tym prosiłbym o jednozdaniowe uzasadnienie podanego wyboru.
Head Speed MP
Dunlop AG 4D 3hundred Tour
Awatar użytkownika
SevenUP
Senior
Senior
Posty: 2093
Rejestracja: 7 sie 2009, 13:57

Re: NTRP 3,0-3,5?