Awatar użytkownika
hohvar
Senior
Senior
Posty: 4343
Rejestracja: 17 gru 2011, 13:46
Lokalizacja: Baseline

NTRP 2.5-3.0

1. NTRP niezweryfikowane, jestem samoukiem z przeszłością zawodniczą tenisa stołowego. Wiek 40, rakieta Head jakiś tytanowy Pro Tour (zupełna budżetówka). Generalnie długo nie grałem i "wracam" do tenisa
2. BH dwuręczny, czasem slajs ale rzadko, raczej proste uderzenie lub lekko rotowane.
3. Styl allround, do piłek raczej dobiegam i się ustawiam, chciałbym jednak częściej kończyć winnerem lub wolejem (rajcuje mnie gra przy siatce). Nie rajcuje mnie za to cierpliwe przebijanie i czekanie na błąd...
4. Potrzebuję mocy, ale bez przesady. Moc może pochodzić ode mnie, przedkładam nad to raczej wyczucie i precyzję.
5. Rakietę traktowałbym na początek jako "weryfikatora" mojego stylu, na jej podstawie mógłbym w przyszłości zmienić sprzęt na bardziej dopasowany i świadomie wybrany model. Tzn. pogram np sezon i potem bardziej miarodajnie dobiorę bardziej odpowiedni sprzęt. Z tego powodu ograniczam budżet do ok 300-350 zł. Przejrzenie tego forum i oferty sklepów pozwoliły mi wstępnie wytypować modele: Dunlop Aerogel 300, ewent. Aerogel 2Hundred (mniejsza główka ale cięższa), może 3Hundred Tour? Myślałem też początkowo o Yonex Vcore Team 2011, ale jakaś "słabawa" mi się wydaje. Czy dobrze kombinuję? A może coś jeszcze innego?
Chaos również jest częścią gry (Rafael Nadal)
Grasz dobrze, ale niewłaściwie (Piotr Woźniacki)
Awatar użytkownika
masters
Młodszy Forumowicz
Młodszy Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 19 gru 2011, 17:50

Re: NTRP 2.5-3.0

Znalazłem coś dla ciebie na stronie Sport Clubu. Jest to Head Radical MP Microgel za 339 zł. Parametry:
Powierzchnia główki: 630 cm 2
Długość: 685 cm
Waga: 295 g
Balans: 325 mm
Szerokość ramy: 21 mm
Układ strun: 18x20
Awatar użytkownika
arot77
Starszy Forumowicz
Starszy Forumowicz
Posty: 407
Rejestracja: 5 sie 2011, 16:06
Lokalizacja: Śląsk

Re: NTRP 2.5-3.0