Regulamin forum
Ideą obecnego systemu organizacji działu jest zapewnienie użytkownikom przejrzystej nawigacji pośród licznymi tematami sprzętowymi obecnymi na forum.

Producentów sprzętu tenisowego, w tym rakiet, jest wbrew pozorom bardzo dużo jednakże zainteresowanie jak i dostępność ich produktów jest mocno ograniczone. Z tego względu zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnych folderów dla najczęściej omawianych rakiet, modele producentów, którzy nie mają osobnego folderu jak również tematy dotyczące innych kwestii np. sztywności i jej wpływu na moc rakiety etc. należy umieszczać w folderze "Pozostałe". Nie zdecydowaliśmy się na bardziej rozbudowaną "klasyfikację" aby nie było wątpliwości gdzie co umieszczać.

Życzymy miłej gry,
Redakcja TenisNET
Awatar użytkownika
Traw3k
Obywatel Forum
Obywatel Forum
Posty: 857
Rejestracja: 19 sty 2009, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt: Strona WWW

[Foto] Wilson Mach 3 - "Zaufaj mi, jestem inżynierem"

Telefon.
- Rakieta do naciągnięcia.
- OK, zapraszam.

... 40 minut później.

Oglądam i jestem w szoku. O_O

- Zaufaj mi, jestem inżynierem.
- Okeeeeeej...
Obrazek
Obrazek
Co robić!?
Awatar użytkownika
napalm
Zaobrączkowany!
Zaobrączkowany!
Posty: 1821
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:29

Re: [Foto] Wilson Mach 3 - "Zaufaj mi, jestem inżynierem"

Mistrzostwo świata!!!!
Technologia z NASA wkracza do tenisa. rotfl
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Awatar użytkownika
hokej
Moderator
Moderator
Posty: 4811
Rejestracja: 25 paź 2011, 14:05
Lokalizacja: Lasy Państwowe

Re: [Foto] Wilson Mach 3 - "Zaufaj mi, jestem inżynierem"

Ja bym pociągnął poziomy na 30 zaczynając od serca.
A poważnie - nie rusz g...a, może śmierdzieć.
Nie dyskutuj z głupkiem - sprowadzi Cię do swojego poziomu i zniszczy doświadczeniem.

To, że jesteśmy w d..ie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać. - Stefan Kisielewski

Wilson Pro Staff RF97A
Różne druty 1.20@24kp
Awatar użytkownika
El Diablo
Wyłączono z użytku...
Posty: 20553