valdi3
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 1 kwie 2013, 22:04

Prośba o dobór rakiety dla dziecka

Proszę o poradę, bo jestem kompletnie zielony. Chodzi o dobór rakiety dla syna - 13lat, dopiero zaczyna, może jakiś konkretny model etc., cena myślę, że tak na początek do 150zł.

Bardzo proszę o staranność przy pisaniu i respektowanie 2. punktu Regulaminu Forum, czyli używania polskich znaków, a także znaków interpunkcyjnych i wielkich liter. Innymi słowy - proszę o pisanie poprawną polszczyzną. Pierwszy post w promocji - poprawiłem. // Gary
Awatar użytkownika
Obiektyw
STRATEG
STRATEG
Posty: 6842
Rejestracja: 22 paź 2007, 15:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Prośba o dobór rakiety dla dziecka

Mało danych i trochę mało kasy.

Najlepiej niech na razie pożycza coś od trenera/na kortach, rozejrzy się, sprawdzi co mu się podoba i może dlaczego.

Trudno Ci coś w tej chwili jednoznacznie doradzić. Na przykład nie wiemy, czy to jeszcze etap na 25 czy 27 cali (wzrost, siła). Rakiet dla początkujących jest sporo. Wybór szpadla na początek nie jest w mojej opinii super kluczowy (aby to nie był pręt aluminiowy). I tak po krótkim czasie, kiedy rośnie świadomość i chęć do gry rośnie, rakietę zazwyczaj się zmienia.
Obrazek
Szacowane NTRP: 3.75 ... zrobiłem postęp
Załoga TenisNET
valdi3
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 1 kwie 2013, 22:04

Re: Prośba o dobór rakiety dla dziecka

Nie wiem jakie dane potrzebne: wzrost 160cm, waga ok. 50kg. Umiejętności? To dopiero początek. Co do cen na rynku, można już kupić jakiegoś Wilsona za 80zł, czy za 150zł. Tylko czy warto?
Awatar użytkownika
Vivid
Dynamiczny Geriatryczny
Dynamiczny Geriatryczny
Posty: 28703
Rejestracja: 15 sie 2006, 06:47
Lokalizacja: Menelowo

Re: Prośba o dobór rakiety dla dziecka